Sitat:
Jeg klarer ikke jobbe en gang jeg :,( Hvordan klare og jobbe da man er så rar jeg føler meg, sliten, trøtt, mangler energi føler meg tom liksom :,( Og da man vil ha en jobb men ikke klarer ja burde dø jeg da for jeg er ikke til noe nytte bare til bry burde skamme meg og ja jeg skammer meg for at jeg er meg :,(
Sitat:
klarte jobbe jeg og hadde det ivertfall bedre enn nå :,( Nå føles det som jeg ikke burde leve og det er bare mas særlig om det og jobbe er det vært mye mas om :,( Jeg vil men klarer ikke da jeg kjenner meg jo best at det er noe jeg ikke klarer nå, men blir jo redd skal jeg aldri klare det :,( Klarer dere jobbe og hvor får dere energi fra til og klare jeg og vil :,)
Ikke mist motet. Alt blir nok bedre om du gir kroppen tid og ro til å fikse seg selv (med hjelp av Levaxin ;-) ) Jeg er positiv absolutt så lenge det er tid og andre metoder å prøve. Vi kan jo se på de her inne... Det gir mye håp! For vi får alle rådene så fort vi fant ut hva som var galt med kroppen :D Og ikke alle er så heldige.