Ferien er slutt for min del og det er på tide å gripe fatt i fettet på kroppen og gjøre noe med det!
Kroppen min bærer preg av 2 tette svagerskap og ingen trening de 3 siste årene og selv om jeg bare veier 4 kg mer enn for 3 år siden er kroppen min blitt 2-3 størrelse større :shock: Mye muskler er erstattet med fett, desverre:eek:
Planen er å spise sunt og trene 2-3 ganger i uken og så håper jeg at det er nok til å i første omgang bli i bedre form og forme kroppen litt og så etterhvert gå ned noen kg.
Har meldt meg inn på ett treningsstudio for å få trent skikkelig, for det fungerer heller dårlig for meg å trene hjemme. Har litt høye stoffskifte verdier og føler at jeg har en ganske god periode nå med nok energi til å starte på dette prosjektet.
Den store utfordringen er å klare å holde ut, jeg er veldig flink til å begynne med sånne prosjekter og så holder det noen uker før jeg faller helt av. Tenkte derfor at jeg skal plage dere med dette og at det skal gjøre at jeg klarer å holde ut til jeg har nådd målet mitt.