Siden det er fredag, tenkte jeg at jeg skulle få utløp for litt frustrasjon...
Jeg har vært i ganske ok form i forbindelse med jobb når jeg jobbet 70%, men etter ferien min, så er jeg nå tilbake i 100% stilling, noe som sliter veldig. Samtidig sitter jeg som tillitsvalgt og verneombud mitt oppi en svær omstillingsprosess som innebærer innskrenkning av de ansatte og muligens meg selv.. Noe som selvfølgelig gir mange tanker om hva som skjer i neste uke, som er da vi får beskjed om hvem som er overtallige.
Formen nærmer seg nå bånn igjen, jeg er trøtt hele tiden, griner lett, mister mye hår, neglene fliser seg opp, jeg er stiv og støl (har vondt for å bevege meg når jeg har sitti en stund i ro) og jeg har mye smerter, spes i fingrene.
For en uke siden startet jeg med omega 3 og VM tabletter etter anbefaling fra legen på Balder klinikken og jeg håper dette hjelper noe, ihvertfall på leddsmertene.
Kjenner liksom at jeg sakte begynner å miste gnisten igjen og det gjør meg så utrolig frustrert - jeg som vil ha barn kan ikke ha det sånn....
Nå håper jeg bare dagene går fort frem til den 19 sept, for da skal jeg tilbake til Balder, kanskje jeg kan mase meg til Armour med en gang :?
Håper ellers alle får en kjempe hyggelig helg !
Skal selv ut med ett vennepar imorra, men det virker litt fjernt akkurat nå, men jeg vet vi får det kjempehyggelig (bare jeg får sove leeenge først)