Jeg er visst ganske ny her ...
Har vært innom og lest av og til. Men føler at jeg ikke helt har godtatt dette før nå i det siste :wink:
Fikk diagnose nå i november etter en slitsom vår, sommer og høst. Alle jule-eksamenene mine gikk rett vest. Klarte ikke å konsentrere meg, husket ikke noe. Orket bare ikke. Og nå er det snart påan igjen. Kjenner meg ikke klar til det og gruer meg virkelig. Bør liksom ta de utsatte eksamenene i februar, men orker egentlig ikke. Må vel undersøke mulighetene til å utsette studiene til høsten :(
I dag har jeg virkelig gått på en smell. Helt utslitt etter flere dager med juleselskaper, svigermor som inviterte flere på julemiddag enn avtalt (jeg så jo så frisk ut!).
Skal heldigvis ta nye blodprøver om få dager og til lege rett etter det igjen. Har i tillegg til mye antistoffer også svært lavt d-vitaminnivå og får superdoser med dette.
Er det andre som har forsøkt å studere før sykdommen har stabilisert deg?
Re: Jeg er visst ganske ny her ...
Skal heldigvis ta nye blodprøver om få dager og til lege rett etter det igjen. Har i tillegg til mye antistoffer også svært lavt d-vitaminnivå og får superdoser med dette.
Hei, vet du hvor høy d-vitamin nivået ditt var eller er? Lurer på om jeg har det samme...hvordan er det med deg og stoffskifte? Varierer det veldig med årstidene med tanke på d-vitamin mangel?