Heisann. Har gått på Levaxin i ett og ett halvt år.
Hallo vink11
Jeg er ei dame på 29 år, har gått på Levaxin i ett og ett halvt år, men prøvene har ligget 0,5 over normalen siden jeg var 20. Har økt medisinene jevn og trutt siden jeg begynte, men virker som om det ikke har noe særlig effekt. Har legetime på torsdag, og har lyst å spørre om naturlig thyroid. Har også lyst å be om kontroll på binyrene. Har masse symptomer, men de går jo litt over i hverandre. Sånn ellers så har jeg to barn,mann, og jobber i barnehage :)
Sv: Heisann. Har gått på Levaxin i ett og ett halvt år.
Takk for det :) Jeg håper legen min sier ja,hvis ikke får jeg sjekke ut Lynx :) Har ett desperat, lite håp om å føle meg som ett normalt fungerende menneske igjen :D
Tusen takk for gode ord, Anisa hjerte1 Det var godt og varmende å lese xx4
Legen min er stort sett en ålreit fyr, får bare håpe det gjelder nå når jeg begynner å stille krav også. Jeg har lest kjempemasse de siste ukene, men når jeg er så sutrete i hodet som nå, er det ikke lett å huske alt :roll: Jeg er vant med å være typen som leser gjennom ting en gang, og så kan huske det etterpå. Men nå blander jeg ord og bokstaver og glemmer hva jeg sier midt i en setning. Sønnen min på åtte mener at jeg begynner å minne om ei gamme dame :lol:
Sitat:
Opprinnelig skrevet av
Tonjemy
Har legetime på torsdag, og har lyst å spørre om naturlig thyroid. Har også lyst å be om kontroll på binyrene. Har masse symptomer, men de går jo litt over i hverandre.
Hej Tonjemy vink11
I den australske jod-tråd har du kommenteret i går:
Sitat:
Opprinnelig skrevet av
Tonjemy
Spennende. Og jeg som har skyld salt som pesten i mange år, fordi det skal være så skadelig... :roll: Kanskje greit å tilføre litt både til meg og ungene, da :D
Jo, du kan. Binyrene kan ikke leve og fungere uden salt, eller med for lidt salt. Det er tankevækkende, at jo mere effektive blev anti-salt kampagner, desto flere lider af stress, efterhånden endda begynder man kalde stress for en folkesygdom.
Prøv at læse denne https://www.stofskifteforum.dk/showthread.php?t=8620 ("Det du IKKE ved om salt og binyrerne!") når/hvis du orker. Og ellers alle tråde i forummet Salt. vink11
Tusen takk, Anisa hjerte1 Jeg er så imponert over hvor mye du kan, og utrolig takknemlig for at du deler det :D
Ble fullstendig avspist :cry: Han mente at det ikke var trygt og sikkert, og at de dokumentene jeg viste til var lite troverdige i det medisinske miljøet. Jeg ble helt satt ut,hadde ikke trodd at han ikke ville ta meg seriøst... Tok nye prøver,og de skal jeg innom og snakke om på mandag. Kunne jeg vise til noe seriøst forskning til da,kunne han ta det opp til vurdering.
Så lenge thyroiden er et godkjent legemiddel til det bruk du ønsker den for skulle jeg gjerne likt å vite hvorfor han ikke vil foreskrive? (Og nei, du er ikke alene om å oppdage at den "greie" legen ikke er så grei når man som pasient har en annen mening om hva som er bra for seg...)
Ta med deg en bisitter neste gang. Mange leger tar pasienten mer seriøst da. (Nei, det burde ikke være nødvendig...)