Hei. Påvist lavt stoffskifte i 2003 for første gang
hei
mitt navn er fm. er kvinne 35 år bor i Bergen. har påvist lavt stoffskifte i 2003 for første gang. prøvene ble fine etter stofskifte, men symptommene ikke forsvant.
nylige i det siste påviste lavt stoffskifte etter prøve og skal igjen settes på ny stoffskifte medisin. saken er at jeg har masse problemer som knyttet til det. både livskvaliteten, hud, hår, sovnforstyrrelse, pusten, kostholdmessig, synstilstand, fordøyelse og alt som hører til med en lav stoffskifte. og jeg synes det er på tide å få skikkelig behandling.
kanskje det er nøkkelen til alle mine lidelse gjennom mange år, og ber dere om hjelp angåenda anbefaling av en dyktig lege i Bergen område som er ekspert og erfaren innen feltet og sykdommer som har med stoffskifte å gjøre.
er kvalm, svimmel, vimsete, sove dårlig, angst, utmattet, får ikke sove til langt ut på natten når jeg sover så klarer ikke å stå opp til langt ut på dagen nærmest til kl 17 etter midagg. og det eneste som legen min sier er at han setter meg opp på medisin. noe som ikke fungerte før.
pleas hjelp meg med anbefaling av en lege som er dyktig innne feltet og jordnær og er villig til å gi meg utskrift av prøvene og som tar problemet mitt på alvor.
tusen takk
Sv: Hei. Påvist lavt stoffskifte i 2003 for første gang
Sitat:
ble satt på 25 microgram levaxin.men forrige prøve
svar(bare måling av (tsh) fikk jeg ikke utskrift av heller fordi han mente,at alle leger har forskjellige meninger om det.og det
vil bare forvirre meg.og når jeg ba om engangtil,sa han klart fra, at han ikke har tid til det.heller når jeg spurte han at hvorfor kuttet du levaxinen
av meg.det er livslangt medisin.sa han neiiiiiiiiiiiii.når stoffskiftet stabiliseres må den kuttes ut.åååååååå gud tårene renner.disse legene som er anbefalt er
indremeidisn spesialister
Denne legen burde klages inn, men det kan ordnes senere.
Det viktigste er at du får skikkelig hjelp NÅ, det er ingen tid å miste.
Om vi så må samle inn penger slik at du kan gå til en privat lege.
Jeg føler virkelig med deg hjerte1
Sitat:
Opprinnelig skrevet av
knokkel
Denne legen burde klages inn, men det kan ordnes senere.
Det viktigste er at du får skikkelig hjelp NÅ, det er ingen tid å miste.
Om vi så må samle inn penger slik at du kan gå til en privat lege.
Jeg føler virkelig med deg hjerte1
nei nei kjære deg.for all del.jeg bestile time hos en privat imorgen.trenger ikke tenke på sånn.jeg låner av minner venner.ååååå
der er så godt at det fins folk som forstår hvordan en har det. bare at jeg snakker med dere er den beste støtten og hjelpen jeg skal gjøre det i morgen klem hjerte1
nå nettopp ringte jeg disse legene her
Sitat:
Opprinnelig skrevet av
Mod
Detaljert bedriftsinformasjon
•Vågen Spesialistsenter AS55 90 46 10
•Strandkaien 16, 5013 Bergen
•Pål Holm Endokrinolog
•Gudnason Stefnir Svan 55 90 46 10
•Endokrinolog, Nevrologi, Spesialist
det er dem som ble anbefalt av forumet, men ingen av dem jobber privat.
finner ikke kontakt informasjonen til magnus sigurdson som også anbefalt av forumet for å gå til han er det noen som vet om adress og tlf nr hans, fordi jeg har hørt ikke alle de heller er bra. derfor jeg vil finner en god.
og nå skal gå på levaxin fram til 10 april deretter kontroltime, men jeg vil i mellom tiden finne en god fast lege, sånn at jeg skifte han her. og i samme tid kommer til en god privat indre spesialist som jobber privat også.
som har sagt jeg har sjekket etter mailen din idag til å bestille time til i morgen, men de sa at de er ikke private.
spurte om pål holm, men sekretæren sa at han heller ikke jobber privat. ringte til det tlf nummeret som høret til bønes. men den var ikke i bruk heller.
det bare en av de anbefalte igjen som heter magnus sigurdson som jeg finner ikke kontakt informasjon til.
om dere kan hjelpe meg med dette her er stor takknemlig.
klem Fm hjerte1
Sitat:
jeg bestile time hos en privat imorgen
Ja, det må du gjøre! Og du må få tatt alle viktige stoffskifteprøver: TSH, FT4, FT3, anti-TPO, TRAS, RT3, samt vitamin D og B12.
Så får du en utskrift av prøvesvarene, og har mulighet til å få oversikt over situasjonen. Her på forumet kan du også få hjelp til å tolke disse prøvene.
Lykke, lykke til, ønsker deg all mulig styrke på veien til bedre helse vink11