Opprinnelig skrevet av
Nielsigne
Jeg synes, det er højt - men når man tænker på graviditet, er det vel bedre, det er lidt for højt end for lavt, tænker jeg.
Så går der jo også nogle uger, før fosteret sætter sig fast inde i livmoderen, så påvirkningen i de første uger er ikke den største.
Jeg tror ikke, du skal være nervøs for dette, June. Men jeg mener bestemt, du burde ha hjælp til at overskue dette - jeg tror ikke, det er smart at fare frem og tilbage i dosis. Alene den uro, du føler ved det, er dårlig for dig og barnet - stressende, slet og ret.
Som jeg har skrevet andetsteds, er det ikke min erfaring, at det har nogen god effekt at gå frem og tilbage i dosis i det hele taget - og slet ikke at undvære medicin, hvis man har brug for det.
Så jeg vil foreslå dig at finde en læge, der kan finde ud af at gå efter dr. Lowes principper, der har fået en del fibromyalgi-patienter fri for deres symptomer:
Måske er det ved Heggeli Helhetsmedicin er sådan noget, du finder sådan en læge - hvis ikke, du allerede kender en.
Du skal ikke være bange for at bruge stofskiftemedicin imens du er gravid! Det kan tværtimod være en stor hjælp, hvis man har brug for den - for ikke at sige, at det kan være helt afgørende at få den, hvis man har brud for den.
hjerte1 Nielsigne