Er det noen som har prøvd det?
Og i såfall var det fastlege, endo eller spesialist som skrev det ut?
Har akkurat lest boka til Elaine Moore om LDN, og det virker utrolig spennende.
Printable View
Er det noen som har prøvd det?
Og i såfall var det fastlege, endo eller spesialist som skrev det ut?
Har akkurat lest boka til Elaine Moore om LDN, og det virker utrolig spennende.
Det har jeg spurt om også - i en annen tråd som nora startet i 2007 - her litt av innlegg #15:
Jeg har fått tatt blodprøve på leververdiene mine (som er OK) og har tatt utskrift fra http://www.ldn.no
som legen allerede har fått kopi av; så ved neste legebesøk så vil jeg omsider si at dette vil jeg prøve.
Hej BenteR kaer1 Hva' med også at se på tråden LDN (Naltrexone) og autoimmunitet ?
Ude i verden kan du læse om Hashimoto's patienters opnåede resultater her: https://creator.zoho.com/ldndatabase...A0ruf4tdSqmP48 og her skriver en vildt begejstret om sine erfaringer.
Takk Anisa hjerte1
De sier det er på øynene man først blir blind; den tråden hadde ikke jeg sett. Skal lese masse fremover.
Boka av Elaine Morre som du anbefalte var utrolig intressant.
Pr. nå knasker jeg paranøtter, tar tilskudd av selen og får akupunktur for immunforsvaret og for og styrke binyrene, så det virker veldig naturlig og tilføye LDN for og gjøre mitt for og bremse alle auto-drittene mine.
Hei igjen vink11
For de som vil klikke seg videre til mer om LDN - så er det den samme tråden Anisa og anbefaler -
hvis du klikker på Ansias link så kommer du til trådens første innlegg
- mens min "pil" sender deg til innlegg #15:
Den nye fastlegen jeg fikk tildelt etter at min forrige sluttet - ville ikke skrive ut resept på LDN:
Hun hadde konferert med endokrinologisk på Aker - og der hadde de ikke hørt om det;
og da anbefalte de å ikke skrive ut resept :roll: Åh - så overrasket jeg ble, ikke.
Nå har jeg klart å skaffe Naltrexone selv og er såvidt igang (2 døgn).
Idag er jeg ualminnelig gåen i korsryggen, men hvorfor vedikke1
det står uansett at de første 5-7 dagene så kan man bli verre -
så da er vel vond rygg isåfall et godt tegn :wink:
For ordens skyld: byttet vekk overnevnte lege ganske fort!
Jeg har Hashimoto og har lest en del om LDN. Jeg har bestilt LDN og håper det vil hjelpe. Dette er hva jeg har bestilt Naltima 50 mg
Generisk Navn: Naltrexon HCl,
USA Merke: Revia 50 mg
Produsent: Intas Pharmaceuticals India
Pakke: 10 Pills
Pris: $ 16,80
Styrke: 50 mg
Man vil også trenge en 10cc sprøyte med nål (for oppløstning av tablettene i rent vann, og dispensering av nattlige dose).
Leg marke til at frakten koster mye. Kjøp noe annet fra dem (for det samme fraktprisen)
Se "opskriften" i indlæg nr. 3 i denne tråd på Low Dose Naltrexone Forum vink3
Kevlin: jeg er stygt redd for at det er temmelig mye de ikke kjenner til på Aker. Men de som har time der, kan jo ta med seg litt info? ldn.no har en fin informasjonsside til leger, den kan printes ut og leveres til legen.