Økning/regulering Armour....
Hei
Jeg har siden jeg var på Balder endret litt på bruken av tyroxiner. Jeg brukte 120 mg Armour før jeg var der - legen mente kanskje jeg tok for mye...men prøvene tilsa egentlig det motsatte (S-fritt T4 var 11.1). Hadde heller ingen tegn til overdosering.
I alle tilfelle tenkte jeg at jeg skulle prøve med annen dosering. Har derfor tatt 90 mg armour på morningen - og 25mcg Levaxin på dagen. Dette pga at når det lir litt utpå dagen kommer frossenheten igjen - jeg er også blitt mer ullen i hodet..igjen og husker dårligere. Tenkte jeg skulle prøve øke Armour litt for å se om jeg kan bli kvitt dette. Bør jeg øke med 30mg eller dele den i to(altså 15 mg)???
Takknemlig for svar.
Vektøkning - hjeeelp..........
Hei
Jeg har gått opp 5 kilo siden jeg begynte med Levaxin (først levaxin, så Levaxin og Armour). Det er helt forferdelig - føler meg absolutt ikke vel.
Først la jeg på meg 3 kilo, så stagnert det ei stund - men nu er jeg gått opp ytterligere 2 kilo. Jeg sliter veldig med å gå ned i vekt, må nærmest sultefore meg selv for at det skal lykkes. Og det er jo ikke holdbart - kroppen går jo snart på sparebluss, også kommer det jo på igjen så snart man begynner spise.
Kan det være medisin???? Hjeeeelp :?