SYKEMELDING HVA HETER DET NÃ…R TRYGDEKONTORET BETALER MER
tror jeg det var eller flere dager. Sjefen min spurte meg i dag om jeg kom til å være syk ofte på grunn av stoffskiftet og om jeg syns at det var greit at de gjorde det sånn at trygdekontoret betalte mer eller betalte tidligere noe sånn noen som vet?
Hva betyr det for meg? Vil det virke negativt når jeg søker jobb andre steder?
Endokriniloger merkelige dyr
Så flott for jeg var absolutt ikke fornøyd med den behandlingen jeg fikk hos min forrige lege.
ENDOKRINILOGER MERKELIGE DYR
for en tid siden sendte min gamle lege en henvisning til endokrinologisk avd. Det ble blankt avslag.
Så var jeg heldig og fikk komme til min mors lege. Han skrev et brev og da fikk jeg komme innen 3 måneder.
Jeg er jo den samme ikke sant.
En annen ting er at det forholdsvis strenge svarbrevet som jeg skrev til en av endokrinologene sist lå i journalen så da må det jo ha gort et visst intrykk.( jeg jobber som dere vet på sykehuset og bestiller journalen selv.)
LAVERE STILLING BETALT AV TRYGDEKONTORET? NOEN SOM VET?
En tidligere kollega ble overrasket over å høre at jeg jobber 100% når jeg har 2 kroniske sykdommer.Jeg sa da at det måtte jeg for det går ikke økonomisk uten , jeg er jo enslig.
Hun nevnete da at hun trodde det gikk an å reduserer stillingen og at trygdekontoret betalte for det jeg ikke jobbet slik at jeg fikk samme lønn?? Er dette virkelig mulig. Må jo finne meg en annen jobb da, for det går ikke at jeg plutselig begynner å jobbe mye mindre i den jobben jeg har eventuelt må de ansette et menneske i en 50 stilling da.
Noen som har peiling.
Slik som helsen min er nå hadde det vært sinnsykt deilig. Jeg har lenge sagt at hadde jeg hatt en rik mann hadde jeg aldri jobbet 100 % nå som jeg er syk. :lol:
SPARING AV ARMOUR HVORDAN VILLE DERE GJORT DET?
Jeg har lite Armour igjen. Dersom jeg bruker så mye jeg vil har jeg bare ut uken.
Hva er best å redusere dosen, samt ta annen hver dag? Til nå har jeg redusert dosen, men ønsker egentlig å øke den for å se om den fryktelige kløen som gjør meg gal og bare lar meg sove 2 timer hver natt forsvinner.
Den nye legen jeg har fått kunne ikke hjelpe med dette før han hadde fått papirene mine det hjalp ikke at jeg sa at siste blodprøver på nyrer, lever og elektrolytter var normale.
Skal drive å lære noe nytt også på jobb, så jeg bør helst være litt klar i hodet. Lenge å vente 6 uker på Armour. Jeg har bestilt et synonym preparat og håper det kommer den 8. Sist var det noe tull og det kom ikke når det skulle.
Hva ville dere gjort. :?:
endelig resept på Armour!!
Endelig fikk jeg resept på Armour thyroid.
Dette er 2. gang jeg bytter lege og han skrev ut resept for 1 år!
Jeg er så lettet at jeg nesten svever. Den eneste bekymringen er at han ville ha journalen min. Typisk.
MEN dersom jeg henter den selv så kan jeg vel plukke vekk noen uheldige prøvesvar og papirer.?
Er jo ikke sikkert at han leser så nøye i den journalen heller? Han stilte meg ingen spørsmål selv om jeg var ny pas der.
Han kan vel ikke trekke tilbake medisinen vel? Han vet jo ikke hvilket apotek jeg kommer til å bruke da.