Hihihi :lol:
Printable View
Hihihi :lol:
:lol: :lol:
Det var fint at flere enn meg syntes disse var morsomme :lol: , så da slår jeg til med et par til fra barnemunn:
"I gamle dager brukte de foldeskjørt. Nå er det gått av moten, men presten bruker det fortsatt rundt halsen."
"Det er en dørvakt i himmelen. Han heter St. Peter, og han plukker de snille og de slemme fra hverandre og bestemmer hvem som får komme inn. De andre må ta første fly tilbake igjen."
"De som tror på Allah er muslinger. I Kina tror jeg de tror på noe annet. Der tror de på drager."
"Fordøyelse er noe man gjør i fordøyelsesparker."
"Navnet Kristus er ikke så moderne lenger. Nesten ingen heter det. Selv vet jeg bare om en; Kristus Sjøgren."
"Når man gifter seg, gir man hverandre et taushetsløfte. Hvis man ikke holder det blir man skilt, og da må man dele på lampene og knivene, og som regel blir man ikke enige om hvem som skal ha barna. De som ikke blir enige om det, må gå til en børsmegler. Han bestemmer at den ene skal ha barna, så får heller den andre et spisebord ekstra."
:lol:
Hadde ei bestemor som snakket om muslinger, jeg ;)
Jammen godt jeg ikke har et ekstra spisebord :lol:
Gamle Tobias hadde hatt sertifikat i årevis. En dag kom han hjem til kona etter å ha vært og fått seg nye briller.
- Før gikk det så fint i trafikken, sa han.
- Men nå kommer bilene fra alle kanter.
:lol: :lol: :lol:
Hørt denne?
En mann var ute og kjørte og hadde radioen på. Plutselig kom en melding over radioen at man måtte være obs på den veien hvor vedkommende kjørte for det var en som kjørte i feil retning. En sier de sa mannen det er jo HUNDREVIS!
Ja, ikke sant? :lol:
Hun: - Hva foretrekker du, en vakker eller en intelligent kvinne?
Han: - Ingen av delene, elskling, du vet jo at det bare er deg jeg elsker.
:mrgreen:
:lol:
Hørt denne?
Kona hadde vært en tur på byen og truffet en gammel skolekamerat og han hadde sagt at hun så like ung og vakker ut.
Mannen likte dette dårlig, ble sur og sa: Han sa ikke noe om den store ræva som du drasser rundt på da?
Ã… nei sa kona vi snakket ikke om deg i det hele tatt!