-
Cathrin, Ikke katter med halsbånd a, tenk om de setter seg fast i noe. Jeg må vel bare ærligt innrømme, men fare for å få katte-eiere på nakken att ser jeg katter med halsbånd så tar jeg de av. Og vet jeg hvem eieren er så leverer jeg det tilbake.
Også om "vandre-katter" så er de vel kanskje som oss mennesker, noen er hjemmekjære mens andre må igjen og igjen og igjen lære att gresset er ikke grønnere hos naboen. :)
-
Det finnes jo halsbånd med strikk i, slik at det sklir av hvis de setter seg fast.
-
Nøste har halsbånd med navn :) Jeg vet ikke hvor Klatrepus blei av han bare forduftet og så var det i samme tid som katter blei pina på samme sted så håper ikke han blei pina av noen. Da kunne de vell heller kommet pina meg da. Jeg blir så sinna på folk hvorfor pine dyra da har de gjordt oss noe galt nei :,( De skulle ha fått oppleve det samme som de gjør med dyra selv assa Grr :,(
Jeg husker ikke om Klatrepus hadde halsbånd med navn men begge pleide og ha det men kansje han ikke hadde det den dagen uff skulle bare ønske han ikke forsvant for vet ikke noe hva skjedde blei han tatt av et dyr, mennesker gjordt han noe vondt :,( Eller om han bare vandret vekk selv men han kom alltid tilbake husker jeg for han var med ofte til min mamma og pappa der han forsvant :,( SNUFS vi satt opp plakater og mange ringte trodde det var vår katt men da vi kom for og se var ingen av dem klatrepus uff jeg håper bare han ikke er død at noen har tatt fint vare på han ivertfall :)
-
Trist å høre om klatrepus. Selv hadde vi en katt som forsvant da jeg var barn. Vi flyttet og hun søkte tilbake til det gamle hjemstedet vårt og vi fant henne aldri igjen. Har mistet mange, men det med uvissheten er det verste syns jeg.
-
Hei ja man vet ikke har han kansje kommet til mennesker som er glad i han, eller har han blitt plaget eller har han blitt tatt av et dyr mye man tenker og ikke vet hva som har skjedd er ikke gøy. Trist da en mister de man er glad i både dyr og mennesker :,(
-
Helt enig, Lilja, det er kjempetrist.
Vi må forsøke å glede oss over de vi har i nærheten - mens de er i live ;)
-
Ja sant det Stina vi må Glede oss over de som er i nærheten mens de er i live bra sakt :) GODKLEMZ
-
Heia Lilja ;)
Jo, kanskje bra sagt, men jammen ikke alltid lett å gjøre - i en hektisk hverdag med hormonproblemer både mor og sønn (f.eks.). Eller andre ting man sliter med. Lett for å falle noen harde og forhastede ord av og til. Men vi får gjøre så godt vi kan. Når vi snubler får vi reise oss - gang på gang. Be om unnskyldning - det roer ofte opprørt vann. Og tilgi - når andre tråkker oss på tærne.
I morgen er en ny dag - men dagen i dag har faktisk vært veldig bra. Håper du også har hatt en fin dag, Lilja ;)
God natt og god klemz til deg, vennen :)
-
Hei sant at ting er ikke lett av og til men må ikke gi opp for det men stå på :) Hatt en ok dag igår litt sliten etter Trening he he :)
Idag er jeg litt syk slapp og vondt i halsen og kvalm så blir litt lei meg om jeg blir mer syk til imårra da 17 mai.
Håper du får en fin dag idag Stina :) GODE KLEMMER FRA LILJA :)
-