-
Jeg er ikke så redd for og kle av meg det gikk greit idag mått jeg det gå i trusa for jeg sku ta Røntgen av kneet mitt jeg synes jeg så ekkel ut men tenkte jeg klarer det til Torsdagen og jeg :) Det går bra det er bare jeg som er litt rar :)
Jeg kan jo ta litt undervisning på datan takk for tips det tenkte jeg ikke på :) Levere oppgaver der og sånt. Er nok ikke motivert for og jobbe synes det er slitsomt da jeg trenger bli friskere :)
Jeg lurte på jeg har mistet mensen tror jeg og er det for at jeg har gått ned i vekt da den blir borte eller kan det være stoffskifte som er rart kansje. Jeg tror det er for vekta har gått ned mer enn jeg aner ja ja.
KLEMZ
-
Ã…, ja det kan være noe med vekta.
Du har jo spiseforstyrrelser.
Institutt Hougen hadde mange bra resultater med spiseforstyrrelser, de brukte noe som heter NLP. Ikke grave i fortiden, men fokusere på fremtiden og få til noe positivt.
Vet ikke om de fremdeles finnes, men noen må jo ha plukket opp teknikkene der og jobbe slik her i Norge.
Kanskje det er en interesseforening for de med anorexi og de vet?
nora
-
Mange, mange, mange enda fler NLP-folk der ute. Det er den nye farsotten. Og jo, mange får god hjelp. En slags moderne pyskologer som gjør som du forteller, og hjelper deg å finne ut helt konkret hvordan man skal ta tak i ting og løse dem.
En kollega slet ifjor, og de stablet henne på beina igjen på ganske kort tid. Hun var dypt imponert og mente det var verdt hver eneste krone.
-
NLP er hva ? Det kansje er noe for meg vettø :)
-
DET kan hende! NLP-konsulent, coach, rådgiver, de har mange navn. Kollegaen gikk hit: http://www.nlpcenteret.no/?doc=17
-
Bare en kuriositet:
Og forresten tror jeg fru Nesbø på omtalte sted også ble omtalt som healer, men jeg ser de har gjort sidene sine litt mer proffe siden sist jeg så dem, og det er tatt vekk.
-
Lilja ;)
Jeg tror du sliter hardt mht anoreksiaen nå for tiden. Det er viktig at du får den under kontroll, det vet du. Husk hvor farlig den er på alle de ulike områdene. Snakk med leger og psykolog, la de evt lese det du skriver her inne.
Hvorfor ikke jobbe med dyr? Du er jo så glad i dyr. Det kan få tankene din bort fra din egen situasjon, samtidig som du etterkommer deres ønske om å komme ut i jobb. Kan du bli dyrlegeassisten? Hospitere hos en dyreklinikk? Frivillighetsarbeid hos den lokale dyrebeskyttelsen? Evt som renholdarbeider (siden de ønsker det) hos dyrlegeklinikken - bare i første omgang for å få et ben innenfor. Det er kanskje flere ting som kunne flettes i hop i en handlingsplan/attføringsopplegg for deg.
Hva har du selv lyst til? (Ikke tenk på i første omgang hva du er redd for i den forbindelse, om du må ta buss, snakke med folk m.m. Men hva kunne du innerst inne tenke deg å drive på med hvis det ikke lå hindringer i veien for deg?) Når du først vet hva du virkelig vil, gjerne flere ting, kan du finne ut av hvordan disse kan la seg gjennomføre og om gevinsten av å gå mot målet vil være mye større enn hindringene du må forsere på veien - slik at du klarer det!
Hvis du kan komme igang med noe du virkelig har lyst til, kan dette være med på å gjøre deg mye friskere, både fysisk og psykisk. Fordi du vil trives... og blomste... og få større selvtillit.... og ha positive dialoger med andre voksne mennesker om nettopp det som interesserer deg... og alle de vonde tankene og følelsene vil slett ikke ha så god plass lenger.
-
Jeg har sagt det før: Klok du, Stina!
-
Mine reultater
S-FT3 5.2
S-FT4 13.1
S-TSH 7.29*
Er mine resultater
Men de talla sier ikke meg noe :,(
Jeg har lavt blodtrykk sa legen og må trene mer da blei jeg liksom lei meg jeg trene mer enn det jeg gjør uff trener jo så mye jeg orker uff for et liv må begynne trene mer jeg da :,(
Måtte drikke 2 liter farris men jeg liker ikke sånn farris uff :,( JEg er mye slapp og orker ikke mye så sikkert er det at jeg da har lavt blodtrykk uff :,(
På Ultralyden jeg tok er dette resultatet :)
Det er normal stor kjertel med jevnt Ekko
Negativ Funn
-
Oj takker Stina :) Så bra du skriver :) Ja Anorexian herjer litt nå. Jeg liker dyr og har leita etter steder om man kan jobbe med det her men da må man dra et stykke med buss og man får ikke penger da man jobber med dyra men det gjør ikke meg noe det er for dyra jeg er der da og for at jeg liker dem :)
Jeg har en katt selv min lille nøste han er som en unge for meg jeg tar godt vare på han :) Og han er duper god med meg han fortjener det beste beste så god selskap i han :)
Jeg kommer nok igang med noe sånn som Aetat maser nå så skjer det nok noe etterhvert men jeg blir litt sliten all det maset også jeg da :,(
GOD DAG TIL DEG STINA TAKKER FOR SVAR GOD DU :)