Hmmm...virket ikke på meg... :evil:
Printable View
Hmmm...virket ikke på meg... :evil:
Hei :)
Hvorfor ikke prøve Shine sin natural glykemic index balance. Dere finner dem på nettet. shineclub.com
Har gått ned i vekt etter at jeg begynte med dem. :D
Fortsatt god påske. :)
vurderte også reduxin litt i all desperasjon, men det er jo en "kopi" av reductil som er et skikkelig slankemiddel for sterkt overvektige og er reseptbelagt.
så allerede der ble jeg skeptisk, er jo litt drøyt å kopiere navnet i så stor grad......
googlet det og fikk igrunnen bare negative artikler opp.
det er vel en grunn til at mat og trening er en evig formular, og ikke piller:)
Er det flere som har forsøkt Shine sin natural glykemic index balance, og hva koster den?
Takk for nyittig info :D
Det er nok kosthold og trim som gjelder, da..... Det er bare så forbaska vanskelig å få de kiloene av på den måten :wink:
Her kan det jo handles uten resept, men det betyr ikke at jeg har anbefaler det :wink:
http://www.lillepille.com/showproducts.asp?catid=65
Når det gjelder Shine sin Natural Glykemic Index Balance så har jeg spist en boks. Tror ikke det hjalp noe særlig....selv om jeg er stor fan av Shine sine produkter. Har brukt de leeenge.....
Enig med isa1. Mat og trening, og - bra medisinert!
Hei :)
En boks vil si 1 måned og det er alt for kort tid. Begynte å merke vektnedgang etter at jeg hadde brukt de i nesten 2 mnd. :shock: Merker også at jeg nå kan unne meg noe "godt" av og til uten at vekta går opp. :wink:
Supert sussi!! :D
Jeg har reklamert for Shine sine produkter siden jeg kom på forumet for 2 1/2 år siden! Jeg innbiller meg at de har hjulpet meg veldig - sånn generelt. Jeg spiser MYE av det altså....
Akkurat denne gav jeg opp....kanskje for tidlig...
Men dere... ;)
Hvor mye koster en slik boks, og hvor lenge bør man gå på det før man kan avgjøre om det har noen virkning på akkurat meg, f.eks.? Er det to måneder, kanskje? Er det piller eller pulver?
Hvis dere har det lett tilgjengelig, gidder dere å legge inn en link til selve produktet?
Linker, men du får sikkerhetsadvarsel. Den har vært der bestandig og har ikke laget trøbbel for meg noensinne:
https://www.shineclub.no/webshop/produc ... lance.aspx
Du må klikke på "Fortsett"...og ha is i magen... :wink: Tuller. Det går fint...
Kopierer:
Produktinformasjon
1027 Natural glykemic index balance
180 kapsler
KjøpFordeler Brukerveiledning Ingredienser Natural glykemic index balance er basert på bioaktive peptider som er små protein fragmenter som normalt produseres i fordøyelsen, ved hjelp av fermeteringsprosesser og enzymprosesser. Marine-peptider og Whey/ Myse-peptider m.fl. er i forskning tilsatt ulike næringsmidler for å redusere GI-indexen. Det ble tilsatt kun 1-2 prosent med peptider i mat med høy GI-index, og man oppnådde meget gode resultater der man kunne se over en halvering av GI-indexen på flere av disse matvarene. Ref. Fra Dept. Of Food Science & Human Nutrition University of Illinois. Alle proteiner må spaltes i fordøyelsen til peptider før disse kan bli absorbert. Disse peptidene kan øke opptaket av aminiosyrer som proline og leucine, og samtidig har disse peptidene vist seg å ha en insulinlignende effekt som har stor betydning for diabetespasienter. Insulinproduksjonen stimuleres og samtidig påvirkes insulinreseptorene. Det betyr at personer med insulinresistens/ inneffektivt insulin som er begynnelsen til type 2 diabetes kan få en positiv effekt av denne behandlingen.
Glykemisk index balance har gjennom kliniske studier og forskning verden over vist meget gode egenskaper som:
*Balansering av blodsukker
*Rekonvalesensmiddel for sportsfolk
*Øket dannelse av gammaglobulin
Koster kr 179 + frakt og omkostninger.