Skriv under, da folkens! selv om dere ikke bruker medisinen, støtt oss! Vi trenger hjelp!
http://www.thepetitionsite.com/7/tel...ccated-thyroid
Printable View
Skriv under, da folkens! selv om dere ikke bruker medisinen, støtt oss! Vi trenger hjelp!
http://www.thepetitionsite.com/7/tel...ccated-thyroid
Hej Rufus og andre kaer1
I dag har jeg modtaget en e-post fra apoteket i Stuttgart, vedhæftet en pdf-faktura med bankontonummer, hvor jeg skal indbetale 159,49 Euro (dkr. 1186,99 = nok 1357,64): "As soon as we received the amount we send you the parcel").
Det jeg gjorde var, at jeg har kopieret hele korrespondancen jeg havde med dem på e-post og vedlagde den et kort følgebrev med recepten (almindelig dansk papir-recept fra lægen), og så sendte jeg det hele af sted med rekommanderet post. Ikke et almindeligt brev. Jeg har ikke sendt mine kort-oplysningerne i forvejen, men har bedt om at måtte selv foretage en bankoverførsel.
Uanset hvad vil jeg hjertens gerne opfordre alle (nu) Erfa Thyroid brugere til, altid at have en hel boks i reserve liggende derhjemme, når en boks åbnes til brug. I modsat fald skal vi alle på binyrestøtte, af det enorme stress som kommer jo hver gang man begynder ane bunden i boksen. Man kan aldrig vide, hvornår markedet bliver helt stabilt. Det er det langt fra nu. xx1
Jeg synes det tok lang tid til Stuttgart. Prisen er nesten lik den i Norge, men litt dyrere. Til Danmark er det sikkert ikke moms fra tyskland pga EU, regner jeg med?
Det er moms hit på alt over 200 kroner, et beløp som skulle vært over 1200kr hvis de hadde indeksregulert det....
Som Anisa har jeg nå omsider fått signaler om at pakken min er på vei. De ringte meg fra apoteket og ville at jeg skulle oppgi nummeret i passet mitt pga tollen. Så får vi se hva sluttsummen blir på. Kjapt var det ikke, akkurat. Heldigvis klarte jeg å få tak i det i Norge i mellomtiden :wink:
Bare for å rette opp en feil: Det var fødsels og personnummeret mitt de trengte. Det var det ikke lett å finne ut av :lol: tror jeg har snakket med dem seks-syv ganger tilsammen siste uke. Vel, var de treige og gav lite svar på purringer etc. de første to månedene, men etter det har de fulgt opp bra og vært greie :wink:
FDA-notis om at de IKKE står bak Thyroid-mangelen eller noe såt, det er råstoffproblemer.
http://www.fda.gov/Drugs/DrugSafety/...92.htm#thyroid
Det kan stemme med en posting av en person hvis apoteker sa at compounding pharmacies fikk samme dårlige råstoff som det dårlige Armour var laget av, og at det nå vel burde være brukt opp og at det blir bedre råstoff tilgjengelig.
Vet ikke jeg, har ikke hørt om noen som har fått Nature-throid.
RLC skrev også at de måtte returnere råstoff fordi det ikke var bra nok.
Så det kan nok stemme, det FDA skriver, at det er råstoffproblemer.
jeg tror også mer og mer at det dårlige Armour ikke var Forest sin feil, men fordi de var de største produsentene, så rammet det mest.
Erfa har handlet råstoff i eruopa sier de selv. Det er ingen feil på Erfa Thyroid.