Javel - jeg skulle jo gjerne opp på 1 Grain...
Men de dagene jeg tok en hel Grain, fikk jeg igjen symptomer, så jeg forsøker å "lure" systemet/ta det så forsiktig at kroppen (binyrene) kan følge med. Har fortalt litt om det her:
http://www.xlpluss.no/thyroforum/viewto ... 5&start=80
Tok så:
Dag 1: 1/2 Grain Armour + 5 mikrogram Lio = 9,5 T3
Dag 2: 1 Grain Armour = 9 T3
Dag 3: 1/2 Grain Armour + 5 mikrogram Lio = 9,5 T3
Dag 4: 1 Grain Armour = 9 T3
Får ikke sove i det hele tatt de dagene jeg tar en hel Grain. Så etter dette, tar jeg et par dager på 1/2 Grain + Lio. I går forsøkte jeg igjen en hel Grain - hele dagen var jeg helt utslått, altså ble ikke engang litt mer opplagt som jeg synes å ha vært de andre dagene jeg har tatt en hel Grain. Dødtrøtt, også på kvelden. Tenkte derfor jeg skulle forsøke å legge meg tidlig - 1-2-tiden på natta. Og jeg sovnet jammen meg. Våkner jo alltid, t.o.m. de beste nettene - med munnvikene nede på knærne pga smertene i kroppen. Men ikke så lenge/ofte. Når jeg tenker etter, så tror jeg det er lenge siden jeg har sovet såpass godt. OK - har systemet mitt nå "akspetert" 1 Grain? Tok i alle fall en hel Grain i dag også. Har hatt rimelig med energi i dag - både pga Armouren og en rimelig god natts søvn?
Men i går slo det meg noe: Er det sikkert at det er den hele Grain'en jeg reagerer så veldig på? Vi har hatt veldig kald vind i mange dager, og da blir jeg jo så dårlig - har faktisk vært like dårlig som jeg pleier å være i mars. Men så har vi hatt iskald vind i så lang tid jeg snart kan huske. Da føler jeg meg vel også "binyretrøtt" - tror jeg. Noen som vet om man kan bli så værsyk som jeg er pga slitne binyrer? Eller hvorfor jeg er så sinnsykt værsjuk som jeg er? Kan jeg håpe på at Armour'en vil hjelpe på dette? For jeg er helt sikker på at mye av utmattelsen skyldes den forferdelige verkinga, og mye av verkinga kommer av at jeg ikke tåler vær.
Ja, jeg smører med hydrokortison og progesteron for tiden.