-
Kombibehandling
HURRA Endelig etter 3 år med slit,snørr og tåra,hypo og hypersymtoma i skjønn forening,fikk æ tlf fra fastlege i går,ho skulle søke mæ til "svartberget" på unn,(noen som har erfaring med han), for mulig kombinasjonsbehandling.Selv hadde ho ingen erfaring med dette,men ho så nu etter så mange år med slit at kanskje det kan være noe for meg.
Blodprøvene mine har vel de fleste gangene vært "normal,Grrrr kor æ hate det ordet,men det svinger fra over øverkant og helt i nerkant selv uten endring i medisinering....!!!!!
-
Du har kanskje diverse antistoffer. eller noen knuter som lager hormon uten å bli bedt.
Har hørt fra andre som har vært der. Husker ikke hva det var om. Er du i kontakt med den lokale stoffskifteforeningen, de må jo ha mange erfaringer.....
Rart at ikke legen din kan gi deg liothyronin.
-
Hei Pusur.
Kjenner meg så igjen hos deg... Også fått høre at alt er som normalt, men har sittet på kjøkkengulvet og grini for ingenting samt andre dager er jeg helt normal.. gubben blir gal snart. han aner ikke hva som møter han i døra snart.. hehe..
Jeg har også blitt sendt videre nå til en spesialist for legen min ikke kjente til annet en levaxin..
Vi får krysse fingrene og håpe vi blir bedre på kombinasjonsmedisinering
-
Takk for svar dere.
Det fastlege sa var at ho hadde aldri hatt pas. som trengte noe annet enn levaxin. Men æ e jo kommet et stykke på vei,det e faktisk 1 og 1/2 år sia æ kneba om å få prøve det.
Så spørs det ka endoen si, kan han kanskje nekte meg å få prøve det eller???????
Kryss fingran dere ,tenkte kanskje æ skulle foreslå armour tell endoen,men vi får vel ta en ting igangen.
dettan bli spennende
-
Jeg tor jeg ville nevnt Armour med en gang jeg. Tenk om du bare får en time..
-
etter inntak av levaxin
føler at formen blir dårligere en 2-3 timer etter inntak av levaxin, i form av hjertebank,tungpust,trykk over kjertelen mange ganger så verker den,kvalme you name it.....noen som kjenner lignende??
-
Ja, jeg har kjent det litt på samme måten noen ganger. Spesielt hjertebank og tungpust.
-
Jeg hadde mange av de symptomene før jeg fikk diagnose og Levaxin. Har du sjakket nivåene dine i det siste??
-
vel.... har hatt tendens til det motsatte.... aldså at jeg har fått symptomer når jeg har glemt å ta tabletten....
ca 2 timer etter normalt inntak ble jeg svimmel og ør...
nå etter at kjertelen min gikk amok og jeg ble høy eller hva jeg nå er,har denne innebygde klokka fjusket... jeg husker ikke om jeg har tatt Levaxinen eller ikke og måtte nå kjøpe meg dosett.... :oops:
-
hei.
har også kjøpt dosett, gjør ting mye enklere.skulle ihvertfall ikke være det at jeg glemte medisin......anne ma,blodprøvene mine er innenfor nooooooormal,men det nytte ikke.
meine æ leste i en rapport fra en utenlandsk lege at maks 10mg med lio delt på to,ja ja æ må nu få prøve det først.tusen takk for all respons her inne,ka skulle æ ha gjort uten dokk :D :D