Pers lærer fikk et brev fra Pers foreldre:
Vi ber læreren ta med forsiktighet på vår sønn. Han er en meget følsom gutt. Vi har selv aldri gitt ham juling, bortsett fra en gang, da var det i selvforsvar.
;)
Printable View
Pers lærer fikk et brev fra Pers foreldre:
Vi ber læreren ta med forsiktighet på vår sønn. Han er en meget følsom gutt. Vi har selv aldri gitt ham juling, bortsett fra en gang, da var det i selvforsvar.
;)
:lol: :lol:
- Hvordan er den nye doktoren?
- Jeg stoler ikke på han.
- Hvorfor ikke?
- Alle pasientene hans er syke.
:lol:
:wink:
En mann hadde ikke følt seg bra en tid og gikk til legen for å få en sjekk. Legen undersøkte ham grundig, men kunne ikke finne noe galt. For å være på den sikre siden, sa legen:
- Hva sier de til å avstå fra alkohol og tobakk en stund for å se om det hjelper?
- Nei, doktor, det synes jeg er en dårlig idé. Da har jeg mer lyst til å øke forbruket av begge deler og se om det fører til noen forverring.
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
- Deres kone lider av stoffskiftesykdom, sa legen til ektemannen.
- Jaså, sa mannen. - Ja, da skjønner jeg hvorfor hun kjøper så mye klær.
Denne taktikken kan vi bruke på mange ting... ha ha ha :lol: :lol:Sitat:
En mann hadde ikke følt seg bra en tid og gikk til legen for å få en sjekk. Legen undersøkte ham grundig, men kunne ikke finne noe galt. For å være på den sikre siden, sa legen:
- Hva sier de til å avstå fra alkohol og tobakk en stund for å se om det hjelper?
- Nei, doktor, det synes jeg er en dårlig idé. Da har jeg mer lyst til å øke forbruket av begge deler og se om det fører til noen forverring.
Jens så en påfugl for første gang.
- Mor, mor ropte han. Det er en høne som blomstrer.
:lol: :lol:
Fra barnemunn:
"Presten kler seg ofte i Adams prakt. Han leser fra Bibelen og synger ære være Gud i høyet."
"I kirken synger man noen sanger som kalles salami."
"Damer blir hete i overgangsalderen. Det dampet av mormor da hun kom inn i den."
"Når man er sånn førti eller femti år, slutter damene å legge egg. Det vil si at de ikke lenger kan produsere folk. Hekkingen begynner sånn i fjortenårsalderen og varer helt til middelalderen."
"En bestemor er en som hele slekten har kommet ut gjennom. Da er det ikke så rart om hun blir litt slaskete i skinnet."