Sitat:
Opprinnelig skrevet av
Yvette
Jeg har heller ikke hatt målbar TSH siden 2005, og har det helt fint med det.
Det samme her. TSH var sidst (2006) på 0,009... Nu kan det ikke engang måles.
Overskriften Milli gav tråden er:
Prøvesvar i dag: TSH på 0.010!! Hjelp???!
Milli? Hvorfor dette drama??
Du har været her på forummet siden maj i år. Har du (by any chance) været forbi underforummet
Troen på TSH sin ufeilbarlighet ? Det har du nok ikke. Det er en fejl.
Noget andet er, at såfremt du har et større behov for at stole på de svar som kommer fra din læge, end du kan tro på os her på forummet - vil du altid ende i et uroligt dilemma, og sandsynligvis vil det ende med at effekten af din behandling bliver ikke bedre end den er nu. Du kan ikke opnå bedring ved at stole på din læges ekspertise i skjoldbruskkirtel-relateret stofskiftesykdom. Det krystalklart og tydeligt, at ad denne vej kommer du ikke videre. En læge som ikke interesserer sig for at stille TSH op imod FT4 og FT3 - aner ikke hvad han roder med.
Jeg har læst alt du har skrevet her på forummet, og desværre ser det ud til, at du nok ikke har læst dig op i ret meget af det, som dette forum indeholder af nyttige oplysninger, bl.a. om TSH.
Når du navngiver tråden med
Prøvesvar i dag: TSH på 0.010!! Hjelp???! uden at du kender værdier af FT4 og FT3 - tyder det på at du er (takket være lægens uvidenhed?) overfokuseret på TSH.
Tror du at du kan magte at flytte dit fokus væk fra TSH og over til FT4 og FT3 ? Hvis du ikke kan det, da tror jeg at du hverken kan komme videre eller at os, som er forummets "dinosaurer" overhovedet kan hjælpe dig.
Nok en gang anbefales alle TSH-skræmte at læse i underforummet
Troen på TSH sin ufeilbarlighet.