Sv: Ikke noe mere jobb for meg..
Ja, håper dere får dere faste jobber i løpet av året.
Vet ikke hva jeg skulle ha gjort dersom jeg ikke hadde fast jobb og en grei sjef som lar jeg være fleksibel mht arbeidstid og arbeidsoppgaver (innenfor visse grenser naturligvis). Jeg slipper stress med å bevise ting, lære meg noe nytt etc. Å jobbe betyr masse for meg. Det gjør meg i godt humør og så lenge jeg slipper stress eller overanstrenger meg, bidrar jobbingen heller til å gjøre meg friskere enn hva jeg ellers ville ha vært, det tror jeg faktisk. :)
Håper også at dere klarer å få noe fast da trygghet og stabilitet er den viktigste nøkkelen til gode dager,
Viktig å huske mens man går arbeidledig,
i disse tider er det viktig med kunnskap,
sørg for å kapre gode kurs man har lyst til å gjennomføre,
data og lederkurs er det mange gode av som kan dekkes av NAV,
om det ikke finnes noe spennende i regi av Nav så let blant kursoperatører og finn kurs som er motiverende og spennende(veldig viktig),
er det noe interessant hos nav er det noen ganger(kommer an på saksbehandleren)lurt for å komme på et kurs og nevne at det ikke frister noe særlig (virker faktisk),
har man en god saksbehandler virker det ikke.
Kryss hent info ifht antall ledige jobber som finnes med de kriteriene.
Lykke til!
Så sørgelig, Carro :cry:
Jeg håper du finner en fin jobb i byen din eller i nærheten. Og i et jobbintervju skal man vel ikke være ærlig og si det som det er, da får du vel ingen jobb?
Jeg har savnet å høre fra deg, det har vært langt mellom innleggene dine nå. Har samboeren din, som også har fått vite at han har Hashimoto, det bra? Jeg håper det går rette veien for dere begge kys1
Takk for oppmintringer og gode råd dere!
Er litt mere håpefull nå i hvertfall.
Ruth; ja,jeg har vært lite her siste tiden desverre....
men har liksom ikke hatt så mye nytt å skrive for det skjer ikke stort desverre. Stort sett har det gått ganske bra, men dette stoffskiftet mitt ser det ikke ut til at de får noen kontroll på. Enten er det veldig lavt eller alltfor høyt.
Samboern min sliter veldig meg trøtt het, han er alltid grusomt trøtt og det er veldig slitsomt for han. Men håper jo såklart på at det er noe som kan bli bedre snart.
Lillepus88: Vi sitter i samme båt ser det ut til - la oss håpe at dette er vårt år!! Og at vi får oss fine jobber snart :D
Har fått forespørsler på telefon-salg jobber men det stresset der orker jeg bare ikke. Jeg er veldig pliktoppfyllende og jobbe er veldig viktig for meg, så det blir altfor mye press på meg i en sånn jobb. Jeg har jobbet sånn før og det førte til utbrenthet og over 1 års sykemelding...
Lykke til til deg! Det er jo akuratt som du sier - dette med lån etc. Jeg er heldig som kjøpte et hus mens jeg hadde fast jobb sist, men det er et lite hus og jeg og samboern har veldig lyst til å enten bygge på eller kjøpe et større hus sammen men siden vi begge er vikarer så har vi ikke sjans...
PMS - Verre av hypotyreose?
Etter full krangling som nesten tar livet av forholdet mitt en gang i måneden begynner jeg å se et mønster - dette må være PMS. Jeg har alltid hatt litt plager med dette, blir overfølsom og irritabel, men etter jeg fikk hypotyreose har det blitt så utrolig mye verre!! Jeg bruker ikke p-piller lenger, sluttet for 6 mnd. siden.
Jeg er som en hormonell berg og dalbane , aggresiv, sint, faktiskt rent av slem. Overfølsom og fryktelig kranglete og dramatisk. Det er rett og slett ikke likt meg og jeg vet att samboeren min synes dette er helt grusomt, han måtte til og med være hjemme fra jobb fordi jeg holdt han våken hele natten med krangling:oops::roll: så nå får det være nok... jeg er jo ikke sånn, dette er ikke meg. Har søkt litt på nettet og funnet artikler som sier at kvinner med hypotyreose også får sterkere PMS. Ser også at enkelte steder kan anbefale noe som heter Progresterone. Vet noen noe om dette?
Dette begynner å bli et stort problem.
Dette er noe av det jeg fant:
Four Keys to Kick PMS
Sv: PMS - Verre av hypotyreose?
Jeg harf bestilt og mottatt progesterone på iherb, hat ikke brukt det lenger enn en uke så jeg merker vel ikke så mye foreløpig,
har ikke noe særlig pms plager heller men har hørt det kan hjelpe litt med overgangsalderen.
Du må prøve å se om det kan hjelpe