-
Ja det er skikkelig irriterende med den adresserte reklamen, postkassen blir jo fylt til tider med allskens mulige prøvetilbud på slankepreparater og kosttilskudd. Blir skeptisk til selskaper som driver med markedsføring på det viset, og prøver å unngå de, men enkelte er jo så frekke at de sender prøveprodukter selv om man ikke har takket ja til noe. Det er ikke enkelt å kvitte seg med de heller selv om man i utgangspunktet ikke har meldt seg på noe prøveabonnement.
-
Min farmor 85 år fikk prøvepakke på bind! Hun sa tenk om det hadde vært en gammel mann som hadde fått det ikke sikkert at han hadde forstått hva det var. :lol:
-
Jovisst kan man være opptatt av overvekten og jeg skjønner veldig godt når det er snakk om veldig mange kilo for mye, såkalt helseskadelig overvekt. Og klart at man skal ikke godta å være overvektig på grunn av feil medisinering. Håper ikke noen tror jeg mente det..
-
Jeg for min del må være opptatt av vekten koste hva det koste vil, og jeg er nødt til å gå ned i vekt ellers er jeg redd jeg ikke er her om 10 år. Ã… gå ned i vekt er ikke enkelt, og spesielt ikke med lavt stoffskifte, så jeg higer ikke etter å bli noen sylfide, og heller ikke etter en bmi under 25, men enkelt og greit ei vekt jeg kan overleve med.
Det må jo selvfølgelig være opp til hver enkelt om de bryr seg om vekta eller ikke, og hvor mye man ønsker å veie.
-
Nei jeg vet det ikke er enkelt å gå ned i vekt, det er ikke enkelt å endre livsstilen, hvis det er det som skal til. Eller endre metabolismen i kroppen, stoffskiftet eller hva det er som er feil. :roll:
Jeg har kun gått ned når stoffskiftet har vært for høyt og det var jo ikke min "fortjeneste". Kiloene kom på igjen da stoffskiftet ble normalt igjen. Jeg kan ikke skylde på stoffskiftet nå, sier endoen. Jeg vet jeg kunne ha trimmet eller trent mer og spist bedre, jeg er bare ikke flink nok. Har nok kunnskap, det er ikke der problemet ligger. Det er det å få gjort det..
Mulig det er bare meg, eller er det andre her som også sliter med motivasjonen? Jeg har faktisk ingen gode unnskyldninger..! ;)
Jeg har liksom "godtatt" de få ekstra kiloene, men man kan jo ikke bare godta når de sniker seg på en etter en, ett sted må det gå en grense. :shock:
-
Ja motivasjonen var det dårlig med før, men bedre nå. Det er så vanskelig når man aldri er i form, og når det er så mange kilo, virker det uoverkommelig...... Har brukt å gi opp nesten før jeg har startet skikkelig opp.
-
Vekttapsgaranti, stod det å lese i en avis forleden...
Gå ned mellom 6-10 kg på 14 dager med 3Step. Stor suksess i Danmark. Over 8000 har allerede gått ned i vekt med dietten.
Trinn 1: Syre/basekontroll til forbedring av stoffskiftet og forbrenning.
Trinn 2: Fettforbrenning = fattig på karbohydrater og fett.
Trinn 3: Pausekost = kylling - kalkun, egg, fisk, brød osv.
Flere års forskning med fokus på PH, insulin og blodsukker gir resultater på kort tid uten mosjon eller sult. Gå ned mellom 6-10 kg på 14 dager basert på kostendring etter Walter Willets kostplan, kombinert med bedre forbrenning. Man spiser godt og dietten er lett å følge. Du mister ikke motivasjonen da du kan se daglige resultater.
Noen som har prøvd? Og har det varig effekt?
-
dere skriver fint og forklarende på deres problemer,
jeg er ikke så veldig overvektig, men vekta går opp sakte men sikkert.
10 kilo opp så langt :(
Har bla fått skikkelig mage, det er ekkelt når klærne ikke passer helt lenger, magen er i veien Fy
Har betennelse i hoftene og i korsryggen,og det begrenser min mulighet for trening, jeg klarer ikke mye før jeg blir så vond at jeg
nesten ikke kan gå,
prøver jeg situps, dreper ryggen meg....
da sitter jeg igjen med å trene armene... kanskje litt ben og...
Hva skal en stakkar gjøre da? :?
er ute og går små turer hver dag, men det blir liksom ikke noe fres over det,
har dere noen oppmuntrende tips??
-
Heia Bellissimo :D
Oppmuntrende og oppmuntrende....
Hm... kanskje fortsette med å gå tur som du gjør? Forsøke å gå litt lengre/oftere/mer krevende landskap - har du anledning til å gå på heia? Se om du evt kan få deg en turkamerat.
Har du forsøkt ovenstående program, 3Step som jeg skrev om? (Jeg har jo selv ingen erfaring med dette, så jeg vet ikke om det virker.)
Hva med en vibrasjonsmaskin? De sier det er mye mer effektivt enn trening, men det er vel muskelmessig, vet ikke om de påvirker fettforbrenning. Men uansett så gir jo muskelbygging fettforbrenning...
http://www.powermaxx.no/maxxshop/home.asp?p=0&pid=10
Så er det de omdiskuterte pulverkurene. Gikk selv på Herbalife, fikk mer energi, men det gjorde ikke det store på vekta. Noen sier dog de ikke kan bruke dette pga soya - soya skal visst ikke være bra for stoffskiftesyke. Jeg merket ingenting, fikk som sagt mer energi. Om det er soya i f.eks. Cambridge-kuren eller Nutrilett, vet jeg ikke.
Ellers - trim det du kan klare. Spis så forsiktig som du kan klare. Alt små ting du klarer å gjennomføre, bidrar i riktig retning, evt setter bremser på utviklinga - inntil det kanskje kommer en løsning.
Hva med svømming i svømmehall?
Og kanskje Pilates for magen? Øvelser du kan gjøre hjemme, som ikke er vonde for ryggen?
-
Forstår ikke denne vekten jeg. Den ene uken så var jeg veldig flink. Jeg trente hver dag og spiste sundt. Resultat gått opp 2 kg i vekt :evil: :evil:
Da ble jeg deppa og gav liksom litt blaffen i hele slankingen, trykte i tryne på havreflarn og orket ikke trene noe særlig resultat gått ned 1 kg! :? forstå det den som kan.
Så nå blir det veldig spennende denne uken. Jeg SKAL gå tur i kveld, jeg er nesten blakk og har ikke råd til annen trening enn å gå turer. Må betale på treningssenteret, det ene stedet for jeg har ikke kjøpt kort. Kanskje det blir trening på lørdag,m en vanskelig å komme seg på trening 1000 når man har stått opp kl 0700 hele uken.
Forstår virkelig ikke denne vekten jeg. Har jeg lagt på meg denne uken blir jeg RASENDE