Smertene du kjenner i brystet kan være muskelsmerter. Du kan prøve å ta litt på deg selv rundt der og se om det er vont.
Kulen i ryggen vet jeg ikke hva er, men legen burde vel kunne forklare for deg hva det er?
Printable View
Smertene du kjenner i brystet kan være muskelsmerter. Du kan prøve å ta litt på deg selv rundt der og se om det er vont.
Kulen i ryggen vet jeg ikke hva er, men legen burde vel kunne forklare for deg hva det er?
Ved både angst og depresjon kan man slite med brystsmerter. Eller i perioder da man er ekstra stresset. Det er fort gjort å fokusere for mye på smerter her, vi blir redde/engstelige, men du har kanskje nevnt det for legen din før? Uansett; pass på å strekk ut mye og bruk avslappningsteknikker- det kan hjelpe deg :)
Jeg lurer på hva det er som gjør at det bobler inni armen eller ved kneea mine.
Det skjedde nå med armen og det er ekkelt kjenne det bobler eller hva jeg skal si hører det ikke men kjenner det.
Det i kneet kan jeg kjenne om natta da og bobler det der lenge ekkelt hva kan det være ?
KLEMZ
Kan det være små rykninger/dirringer i musklene du har? Kan du f. eks se det utvendig?
Opplevd en del det samme.
Både i arm og foten.
Det er vel et av utallige rare stoff skifte symptom
Hei kan ikke se det utenpå eller har jo ikke sett da det holder på for det er ekkelt de kan føles store og de boblene inni der he he :)
Mye rart jeg opplever hm
Hei Inatt hadde jeg det ekkelt ikke mye søvn da :,(
Jeg sov men hadde så vond i brystet jeg kunne ikke trekke inn helt pusten for da gjør det så vond jeg sier det er i hjerte men kansje er det ikke det men utrolig vondt. De gangene det kommer kjennes det liksom akutt at da må jeg være forsiktig ikke trekke inn pusten helt inn for da gjør det så vondt vondt at jeg tør ikke så da må jeg puste veldig lett uff vanskligt og forklare dette :,(
Er det andre som har kjent sånn smerte ?
Jeg hadde mye dette da jeg var mindre også og har sagt det ofte til legen men de hører liksom ikke på det og det er vondt da det er jo grusomt vondt og de kan da vell sjekke det ut orntli :,(
GOD UKE KOS :)
Er voksesmerter dette Lilja - snart blir du stor ? hihi
Spøk til side, jeg hadde slike før jeg fikk diagnosen, men har ikke hatt det etterpå tror jeg. Legen beroliget meg å sa at det var ganske vanlige smerter som mange har.
He he ja kansje jeg vokser he he :) Rar er jeg ivertfall :)
En lege sa til meg en gang at det kunne være muskelsmerter men er det Enormt vondt og må man være forsiktig med og puste.
Jeg synes det er vondt da det holder på og for noen år tilbake kunne denne smerten vare i 45 min og da puste så svakt for trekker jeg hardt inn pust da så gjør det så vondt i hjerte :,(
Kan man få det viss man stresser for jeg er stress menneske :) Og kan til tider gråte og så jeg nesten dør det gjør så vondt og da får jeg ikke puste heller og da og kan det med hjerte komme eller noen dager etterpå for at jeg har gråti sånn.
Jeg tror det går greit og bruke 125 mg med Levaxin jeg er ikke noe dårligere av det nå :)
KLEMZ
Enten har du muskelsmerter som følge av stress og angst, eller du har det samme pga overdosering.
Begge varianter gir samme type smerter, og mange før deg har trodd at de dør hvert øyeblikk som helst av hjerteinfarkt.
En slektning hadde slike smerter i ungdommen, og det bar rett inn med ambulanse ved flere anledninger. Men det var "bare" stress, også sett i ettertid.