-
gått opp i vekt jeg også. Utrolig nok siden stoffskiftet er høyt, men chips er en god kvalmestiller da. Ikke har jeg orket å trene heller. Nå skal jeg begynne forsiktig med armour for magen vil ikke fungere. Vanskelig å vite om jeg er hypo igjen, men jeg tror det så det får bli det til prøvesvaret foreligger på mandag forhåpentligvis.
-
Går opp jeg også. Hadde en fin nedtur rundt påsketider og landet på normal vekt. Fortsatte med samme dose Levaxin og Liothyronin 175µg og 10µg. Har i en uke nå gått på importert Armour. 1 grain + 50µg Levaxin. Merker ingenting hverken på vekt eller andre symptomer. Opp 6 kg på 4 mndr.
Skal ikke være slik. Jeg trener og vet at jeg normalt skulle greie å holde vekta. Jeg er så lei dette, men det finnes jo verre symptomer hos mange av dere stakkere der ute.
-
Ja, det blir visst en hard og vedvarende kamp for oss hypo'er, men vi må ikke gi opp, selv om jeg ikke forventer å bli noen sylfide. Har ikke noe ønske om det heller etter mange år med veldig overvekt. Men bare så de klarer å bære meg ut herfra hvis jeg havner på sykehuset eller noe. ;)
Tror også det er viktig å få best mulig dose medisin for stoffskiftet for at hele kroppen skal fungere best mulig - ikke for mye, og ikke for lite.
Lykke til - til oss alle sammen ;)
-
Veier i dag ca 124 :oops: Mitt ønske er å komme ned i en størrelse så jeg kan kjøpe klær i en vanlig butikk til vanlige/billige priser, ikke som nå at jeg må i spelialbutikker for store størrelser, der er det også store priser :evil:
-
Det burde være klær i alle størrelser i alle butikker til samme pris spør du meg.
-
-
Ja dyrere klær pga overvekt er også noe som driver meg til å forsøke å gå ned i vekt.
-
Og her står vekta BOM stille, til tross for at jeg helt tydelig har gått ned i vekt, men det kan ha noe med vann trimmen å gjøre da. Gleder meg foresten til det starter igjen den 23.