Nå har jeg funnet ut at for min del skyldes frysingen hormonendringer i forbindelse med mensen. Får det en stund før. Denne gangen har det vart veldig lenge det er som å gå i isvann.
Ser bare frem til å bli ferdig med dritten.
Printable View
Nå har jeg funnet ut at for min del skyldes frysingen hormonendringer i forbindelse med mensen. Får det en stund før. Denne gangen har det vart veldig lenge det er som å gå i isvann.
Ser bare frem til å bli ferdig med dritten.
Jeg er så trett og har stort sett sovet i ett i 2 dager nå. Jeg tok prøver for ikke så lenge siden og de var helt fine med T4 i øvre referanseområde. Spesialisten jeg var hos var imidlertid ikke fornøyd fordi TSH var for lav og der var de veldig opptatt av referanseområder fikk jeg høre. ( legen min har sat at TSH vil være lav når jeg får behandling).
Så¨jeg burde vel ha det fint, men som sagt så er ikke det tilfelle. Føler meg oppgitt og har mest lyst til å gi opp bare godta at det ikke blir bedre. Kanskje det blir lettere da.
Alle forslag mottas med takk.
Har du kanskje ME? Tåler du ikke sol og lys kanskje? Blir dårlig av varmen? De med sliten binyrer blir veldig slitne av varme også.
Har du ikke drukket nok vann?
Har du noen andre symptomer ved siden av tretthet?
takk for svar
Jeg har ikke drukket vann i det hele tatt fordi jeg liker ikke vann. Men jeg drikker andre former for væske. Ellers så er det sant at jeg blir dårlig i varmen. Det gjør meg ikke noe at det er lyst ute,men varmen er plagsom , men i dag har det jo ikke vært så varmt da.
jeg har ingen andre symptomer enn denne fryktelige trettheten.
Tipper det er varmen og at du har glemt å drikke nok, kanskje. Jeg blir selv ikke tørst. Kanskje det er noe sånt.
Kan nok være noe i det Nora sier. Det er utrolig viktig å drikke masse når det er varmt.
Tretthet er jo en ganske generell symptom som det finnes utallige årsaker til. Hvis ikke det gir seg så burde du jo ta det opp med legen.
Skjønner at du får lyst til å gi opp. Har vært innom den tanken mer enn 1 gang selv! Hold fast og ikke slipp taket. Du er bare litt sliten av lete etter løsningen akkurat nå. Ikke gi opp!
Har du symptomer - er dosen for lav.
Det er nesten den eneste erfaring jeg klarer å trekke etter 20 år på stoffskiftemedisiner.
Har du allergier? Har du fått undersøkt om du har allergier? Det gjør deg så sliten og trett som du beskriver :)
Jeg har allergier mot pollen og burot, men har nettopp fått satt en sprøyte med Kenakort ( kortison) og da merker jeg ikke noe.