Tusen takk for svar, Marge!
Hadde aldri trodd man måtte ta så mye kosttilskudd, men det er jo egentlig litt logisk..
Har veldig lyst til å prøve meg på ketose, om enn bare for et par - tre uker og se om det fungerer.
Men, jeg vet fra før av -som Laila K skriver, at jeg også går veldig raskt ut av ketose, og må passe på karbohydratene som en smed. :cry:
Jeg vet at min bror har gått ned nærmere 30 kilo på Atkins, og han har omtrent samme kroppsbygningen som meg. Tynn i bein og armer, alt fett er samlet rundt mage, bryst og rygg. :shock: Dersom en slik kur fungerer på ham, så kanskje fungerer det for meg også?
Er imidlertid så innmari glad i jordbær, og det er vel ganske få jordbær man kan spise på en slik kur.. Ok, jeg VET det er tøvete å henge seg opp i jordbær, men jeg er sååå glad i disse bærene at jeg har gledet meg helt siden i fjor sommer til årets jordbærsesong! Gledet meg MASSE, altså..
Kavaleren har ledd mye av min jordbærmani, og da lillebebis ble født og søsteren kom på første visitt, da hadde de med JORDBÆR, selvsagt! :lol:
Jeg ser imidlertid positivt på at de anbefaler Fedon etter avsluttet slankekur, for Fedon er jo en diett man kan leve på! Atkins over flere år tror jeg blir ganske hardt... Men, alt går jo bare man vil, det er ikke det altså. Fedon har jo mange gode oppskrifter, blant annet en lasagne med aubergine husker jeg, den er skitgod! Nam..! :D
Men, da går jeg i tankeboksen igjen. Tror kanskje et slikt opplegg uansett er sunnere enn å leve på Noka-bars i lengre tid. Jeg bytter ikke ut alle måltider, men dermed er det også desto enklere å spise for mye til de ordentlige måltidene... Sukk. Det skal ikke være enkelt... :cry:
Tenk, å bli slank og sunn og MIDJE???? Kan det være en mulighet??? :shock: Da er det jo verdt et forsøk!!