God Jul 2011 og Godt Nytår 2012
Sv: God Jul 2011 og Godt Nytår 2012
Og akkurat det samme ønsker jeg deg Anisakram3
http://www.youtube.com/watch?v=ytMKOdOg-n0
Dersom jeg skal søke opp forumet på nettet, kommer alltid google med forslag om dette YouTube-klippet. Tenkte at det i dag kan være en passende anledning til å poste det her inne. Den er også en av de søteste små julesangene jeg vet om. hjerte1
Ønsker alle en riktig god jul!
Skikkelig julestemning kommer inn i huset med O Helga Natt.
Jeg synes ikke noen klarer å synge O Helga Natt som Jussi Björling med sin utrolige stemme.
Men så har vi i Nord Norge også vår egen Nordnorsk julesalme av Trygve Hoff også vel verd å lytte til.
EN GOD OG HELSEBRINGENEDE JUL ØNSKES TIL ALLE
hjerte1-LIG HILSEN ELBETH
Godt Nyttår til alle her inne. norsk1
Takker for fantastisk respons og deling. Bare det er helbred.
Måtte 2012 bringe oss alle et fantastisk år, med nyheter og utprøving. Og en opplevelse av å kunne leve god med vår kropp. xx4 hjerte1
Også et rigtigt godt nytår til alle skønne mennesker her, og til dig Anisa - og tak for din indsats herinde! hjerte1
Håper året 2012 vil være det året der alle her inne når sine ønsker og mål hjerte1
Sitat:
Opprinnelig skrevet av
Fruemå
Godt Nyttår til alle her inne. norsk1
Takker for fantastisk respons og deling. Bare det er helbred.
Måtte 2012 bringe oss alle et fantastisk år, med nyheter og utprøving. Og en opplevelse av å kunne leve god med vår kropp. xx4 hjerte1
Godt nytår til alle jer gode venner hjertflag1
Også til dem, der ikke kommer forbi herinde så tit eller som måske ikke skriver herinde mere vink11
Knus og klem fra Nielsigne hjerte1