-
Kjære Villemo
Ikke fortvil . Du er nok ikke den første og heller ikke den siste som har opplevd det. Det opplever også friske foreldre når kreftene og tålmodigheten tar slutt og noen ganger så gjør den det. Tenk på alle gangene du har tålmodighet og er en flott mor for din datter. Jeg har hørt om et par som satte fra seg bagen med barnet på legevakten ( ungen hadde kolikk) de sa at om de ikke fikk hjelp så forlot de ungen der.
Varme tanker til deg og datteren din.
-
http://www.cheesebuerger.de/images/s...aurig/e045.gif
Jeg har skreket MANGE ganger, og jeg var ikke hypo. Bare sliten. Det går så bra skal du se.
-
Kjære Villemo
Fikk så vondt av deg og det eneste jeg kan trøste deg med at vi er mange i samme båt.
Er ikke så greit når man er syk og sliten.
Skal greie det meste og når kreftene ikke rekker til blir det bare slik.
Trøst deg med at du er en god mor og gjør så godt du kan.
Klem fra Lajla
-
Du er en god mor du og ikke si at du ikke er det :) Håper du blir bedre :) KLEMZ
-
Jeg tror ikke det er noen som med hånda på hjertet kan si at dem aldri har skreket til barna sine noen gang :| Alle gjør det, det er jeg sikker på. Det som er det viktigste er å være en god mamma i hverdagen, da gir du dem gode minner som dem har med seg :)
-
GUD JEG KJENNER MEG IGJEN!!!!!!! Jeg blir aggresiv av høye og unødvendige lyder, vil helst ikke ha på lyd på tv`n i det hele tatt, for reklamen gjør att jeg nesten går i lufte :twisted: .
-
"Godt" å se at det er andre og som plages med lyder. I begynnelsen når æ visste ikke sammenheng med stoffskifte, så ver det en årsak til krangel i huset. Men nå når vi hjemme vet årsaken, så er det blitt lettere å akseptere. Men de glemmer seg ju av og til....
Ser at noen blir mer irritert når de er sliten. Når æ tenker meg om så sånn er det med meg og.
Har nesten ikke lyd på tv æ heller, bare når æ ser sport, for det liker æ!
Har ikke sett triste filmer og slettes ikke sannhets baserte på flere år. Har ingen interesse av andres triste historier.
Æ blir mest påvirka av andres dårlig humør, alså negative kommentarer/holdninger. Blir sliten av å høre på sånt og hender ofte at æ går og legger meg for å slippe.
Har forresten brukt øreklokker med radio , de tar bort andre lyder unnntatt det æ vil høre på. Og musikk er bra for humøret! Eneste ulempe er at man blir svett i øran :lol:
Sov i ro er bra når man ska sove. Da hører ikke så godt kattaen til nabo! :lol:
-
vondt i leddene??
har noen fler her det? kommer det av stoffskifte? nå som det er blitt råvarmt så har jeg fått sinnsykt vondt i ledd i fingre og knær....hmm....har jo ikke gjort noe spesielt så kommer ikke av det!
men HURRA for sommeren uansett :)
-
Hei Villemo :D
Ja, jeg har mye vondt i leddene. Særlig i fingre og tær. Hoftene kan også verke intenst. Hos meg kommer det vanligvis med opp eller ned justering av Levaxinen. Men det hender av og til utenom de periodene også.
-
Jeg har mye smerter i kroppen som ikke er avhengig av doseøkning (men muligens for liten dose - det gjenstår å se). Fryktelig vondt i muskler, senefester og noen ledd. Men jeg blir bedre i varmen på disse stedene. Kulde gjør meg fryktelig dårlig, spesielt over lengre tid. Men varme gir meg fryktelig hodepine.
Er vi rare, eller ;) Ønsker meg i alle fall mest mulig middelmådige temperaturer uten kald vind - da har jeg det best. God bedring til deg :)