-
Hei. Jeg blir heldigvis ikke deppa, kun veldig lite trivelig åha med å gjøre. F.eks helt manko på tålmodighet og ett grise-sinne uten like. :twisted:
Jeg har kjøpt folinsyre på apoteket, men i følge doktordama så er B-vitaminer til en brøkdel av prisen kjøpt på Sparkjøp butikker like fine. Det var økonomitips :)
Nå skal jeg gå og legge meg, for jeg og unga har forsovi oss hver dag denne uka, og tipper morgendagen blir omtrent det samme!!! :oops: :!:
-
Bra du ikke blir deppa da :) Håper du og ungene ikke forsover dere imårra da Lykke til ivertfall på og ikke forsove dere. Og håper humøret ditt blir bedre :) NATTAKlemz
-
Forsov meg jeg også :D I morgen skal jeg være alene på kontoret på jobb og det kan jo bli "morsomt" ettersom jeg må jobbe for 3 og så jeg som er hypo da :lol: At du mister hår kan ha med hypotyrosen å gjøre, og er leppene dine tørre så sprekker de. Lypsyl kan anbefales på det varmeste. :)
-
Håper du får en fin dag på jobben selv om du må jobbe for 3 stk da hjelp det er mye jobb sikkert. Jeg prøver bruke Mentholatum Lypsyl Hjelper :) Men ekkelt miste mer hår uff :,( Vet ikke om det har for at man spiser for lite smør ? For jeg spiser ikke mye av det uff dumt spørsmål. Flau jeg :oops: Lykke til på jobben :) KLemz
-
Takk for lykkeønskningen. Tror ikke det at du ikke spiser smør har med håravfalle å gjøre heller med selve hypotyrosen. :D
-
Oki takker så mye for svar :)
-
Man kan også miste hår av at man spiser for lite.
-
Ja kansje jeg ikke får i meg det jeg skal hele tia snufs :,(
-
Og lavt ferritin. Skal være mist 50-70.
-
Sliten :,(
Sliten er jeg etter helgen har ikke gjordt noe for og bli det synes jeg blir værre jeg uff :,( Men har jo reist litt i helgen så kansje litt det og men av og til føler jeg meg utbrent men vet ikke helt hva det er men :) Er liksom gåen kroppen vil falle sammen , hardt og gå opp trapper og klager hele tia at jeg er sliten og sliten :,( Og da tenker jeg når kan jeg få en jobb Snufs for jeg føler meg værre igjen med det slitsomheten :,( Og viss noen snakker med meg så kommer jeg klarer jeg noen ganger ikke helt følge med eller føler ivertall ikke jeg følger med uff tenk om jeg ikke klarer følge med mer da sikkert rar jeg da men :,(