Er en stund siden sist jeg var inne nå og skrev. Har vært veldig slapp den siste tiden. Begynner og bli bekymret for at det er noe annet som er galt i tillegg til stoffskiftet. Har gått på Levaxin i ganske nøyaktig 3 måneder nå og har ikke merket noen bedring, snarere tvert i mot. Har sluttet helt å trene, hjernen har sluttet å virke. Føler meg som en senil 90-åring.
Var hos fastlegen i dag og han virket veldig bekymret. Han sa at jeg skulle be endoen om å ta en full sjekk når jeg skal til han i morgen. Blir bare mer og mer glad i fastlegen min for hver gang jeg er hos han, jeg går derfra med godt humør og lette skritt nesten hver gang jeg er hos han.
Ellers er det intet nytt fra trygdekontoret, hadde håpet på en stor julepresang derfra. Tenkte jeg skulle ta meg en tur bort der nå etterpå og levere sykemeldingen min, forhåpentligvis kan jeg få en liten tilbakemelding om hvordan det går med søknaden min.
Ellers så drar jeg til syden i to uker til helgen, er tilbake lille julaften. Foreldrene mine mente at jeg hadde godt av å komme meg vekk en stund, så de har gitt meg en tidlig julepresang. Min bror er reiseleder og ordner alt det praktiske, er deilig å slippe det. Håper bare at jeg klarer å slappe av og nyte livet, siste ukene har det vært mange bekymringer og ting som må ordnes.
Har begynt å tenke på om jeg burde si opp leiligheten og flytte hjem. Det er nok ikke så sunt for meg å bo alene slik situasjonen min er nå. Mamma var innom og hjalp meg og rydde og vaske forrige uke, hun kommer nok innom en tur til.
Skal prøve å ta en lett treningsøkt senere i dag hvis formen holder, føler meg noenlunde oppegående i dag. Problemet med de litt bedre dagene er at det hoper seg opp med ting som burde vært gjort og at jeg prøver å gjøre alt på en gang, og ender opp med å bli veldig dårlig i mange dager etterpå og sitter igjen med en haug med halvgjorte ting. men det er bedre med hundre halvgjorte enn hundre ugjorte.
Er det noe jeg burde ta opp med med endoen imorgen? Kommer til å be han ta grundige blodprøver ut over stoffskifte ting. kommer og til å spørre han ut om binyrer. Er det noen andre ting som kan være galt?