-
Sv: Pusen slanker seg!
Nok en uke med mye jobbing og lite tid til noe annet. Er såpass sliten nå at jeg spiser for å kunne opprettholde tempoet i hverdagen og da går ikke vekten nedover. Har rukket å trene 1 gang siste uken, jeg merker at jeg klarer mer på trening og jeg er godt fornøyd med det.
Den uken som kommer skal jeg jobbe 7 dager på rad – hjelpes. Kommer til å ligge som ett slakt når uken er over.
Cathrin: Hvis vekten skal nedover så MÅ stoffskifte ihvertfall ikke være for lavt, da blir det bare slit til ingen nytte.
-
Da er det nok slit til ingen nytte foreløpig, eller om jeg i det minste kan klare å holde meg der jeg er. Går ut fra at det tar mnd å komme opp på det nivået jeg var.
-
Hmm ja det kan ta litt tid å få opp stoffskifte igjen. Håper det går raskt, men du er jo superflink hvis du i mellomtiden klarer å ikke gå opp i vekt.
Jeg oppdaget da jeg skulle veie meg at ungene har badet badevekten så den kommer aldri til å veie noen igjen- irriterende det var en dyr vekt også:mad:
Kommer ikke til å kjøpe noen ny vekt. Heretter blir det målt på klærne om jeg har blitt mindre i kroppen.
-
Hei!
Synd at de ødela med vekten di da... men det er igrunn ikke så dumt å fokusere mer på om klærne blir løsere på kroppen etc. Vekt kan jo avhenge av så mange ting; muskler, vann i kroppen etc.
Fint at du fortsatt står på da! Det gjør jeg og. Har sluttet helt med sukker og alle andre karbohydrater enn de som kommer fra grønnsaker... det er virkelig ikke lett må jeg si. Går plutselig masse ekstra tid på å forberede måltider, bake alternativ mat etc. Men håper det skal bli vært det i lengden!
Følg med på matloggen min her på forumet om du vill.
Stå på Pusen, jeg heier på deg!!! xx4
-
Hvor er matbloggen din? Sikkert mye å lære der.
-
Tiden flyr har ikke skrevet noe her på en måned..
Jeg har kommet godt igang med treningen nå og er veldig fornøyd med det, men jeg kan ikke si at jeg kan se eller merke så stor forskjell. Det henger sammen med alt gotteriet som jeg har spist ja:oops: Har kost meg veldig med sjokolade:oops::oops: Jeg har heldighvis ikke gått opp i vekt og nå er det helt tomt for sjokolade i huset.
Planen videre er å fortsette å trene og IKKE spise sjokolade.
-
Ja her har jeg ikke vært på lenge.. Jeg ble gravid og sååå sinnsykt kvalm og dårlig. Har ikke orket noe de siste måndene.
Nå har jeg kommet til 2 trimester- uke 13 og kvalmen er nesten borte. Kroppen skrangler og bekkeløsningen setter store begrensninger for hva jeg klarer å gjøre.
Jeg går til fysio 2 ganger i uken og er i jobb, intill videre så får det holde.
Har som mål å gå opp minst mulig i løpet av svangerskapet, til nå har jeg ikke lagt på meg noe:D
-
Grattis med barn i magen! Så flott! jeg har hørt noe om at graviditetskvalme og stoffskifte henger litt sammen, men husker ikke hvor jeg leste det. pass på å være rett medininert, man skal vel øke dosen når det er barn i magen? Noen som vet?