Opprinnelig skrevet av Yvette
Etter oppstart av Levaxin fikk jeg plutselig mange merkelige symptomer - som jeg har skrevet om - og etter 1 1/2 år er jeg IKKE bra!! Legen min fortalte meg at dette går så bra så. Tar bare litt tid. Har ikke fått noen ny diagnose.
Vil presisere at det er 1 1/2-2 år etter at man har funnet riktig dose man kan forvente å være noenlunde symptomfri, ikke etter oppstart med Levaxin.
Vi MÃ… tåle å lese hverandre sine helveteshistorier når vi er på et slikt forum! Absolutt ingen har til hensikt å lage skår i gleden for deg. Det blir for dumt altså!
Jeg tåler å lese helveteshistorier. Men må det skje i alle positive tråder jeg starter?
Vi er vel så voksne alle sammen at vi greier å lese og ta imot svar og finne ut av hva som gjelder for oss? Og ikke angripe den som vil hjelpe?
Jeg spurte vel egentlig ikke om noen råd i denne tråden, jeg ville bare fortelle at det går an å ha en gledelig opplevelse med helsevesenet. Da skjønner jeg ikke hva som er så hjelpsomt med å prøve å jekke meg ned.
Jeg ser forresten ikke på denne debatten som utrivelig, men håper den kan være konstruktiv. Det må være rom for en diskusjon, synes jeg.
Jeg tror AnneMa skjønner hva jeg mener. Takk :D