Sv: "Ikke så veldig lavt stoffskifte"
Hei takk for mange tilbakemeldinger.
Jeg skal sjekke binnyrene, er bare usikker på hvor jeg får gjort det, jeg bor på Lillehammer, kan fint reise til oslo hvis det er noen der som gjør det. Jeg har kun forsøkt levaxin i noen dager men ble tungpusten og syk av den. Ble lagt inn på sykehus, de trodde det var noe med hjertet. Men jeg er ikke sikker på at betennelser i ledd osv handler om stoffskiftet, men legen min mener det kan være pga for høy t3.
Jeg hadde ikke hatt noen betennelser i hoftene før jeg begynte på medisin. Nå er det som om ingenting virker... sovner på sofaen hver kveld. Men armour virket godt i starten. So det er binyrene som skal utredes i første omgang. men noen som kan forklare meg hvordan disse myxødemene er og hvor de evnt kommer? :p
Mariemor (vi kommer fra samme fylke!!)
Hvis du ikke får hjelp av legen slik at trygdekontoret vil dekke spyttprøvene, kontakter du bare bmlab.no
De krever underskrift av legen din for å ta imot prøvene...de blir så sendt til USA for undersøkelse.
Husk...spør etter 4-fire- spyttprøveglass. Du får hele prøvepakken sendt hjem til deg..alt er godt beskrevet...så når prøvene er ferdige,poster du dem bare. Altså du gjør dette hjemme-trenger ikke reise avgarde!!
OG DHEA også!!
Jeg betalte 16oo, men tror faktisk Vigdis betalte 1200(1400?). hvorfor denne forskjellen vet jeg ikke.
Hvis du ikke får underskrift av fastlegen din, kontakter du Scandlab(Sverige).
De krever ikke underskrift, men prøvene undersøkes i USA.
Når det gjelder myxodem følger det jo lavt stoffskifte,da...
Hvis du ikke finner fram med hensyn til spyttprøvene dine, så spør igjen!
Ja fint å bo her... bare veldig kaldt og litt lang vinter.. Brr. Jeg skal til legen fredag og skal bestille fra den laben så får vi se. takk igjen for alle svar og omtanke. Fint å ha noen felles nettvenner som strever med de samme tingene!!kram1
Spør Rufus, mener hun sa at Aker rekvirerer gratis spyttprøver. Det er visst uten DHEA, kun kortisol, mener jeg å huske. Da får nok legen din dem tilsendt, og du slipper utlegget. Det er dyrt nok å ikke være 100 % i form :-)