Hmmm... :roll: var det flørten med Jon på fredagskvelden som fikk deg til å springe til fjells på lørdag Yvette?? :D
Printable View
Hmmm... :roll: var det flørten med Jon på fredagskvelden som fikk deg til å springe til fjells på lørdag Yvette?? :D
Ventet meg nesten den :D Hvem vet?? I så fall fortsetter jeg gjerne, men bør vel finne et annet forum...
Hva sier du kris :?: Var det litt på kanten?? Var uventet og morsomt :D
Jeg sa ingenting, jeg - jeg bare fniser litt baki hjørnet her... ;)
:D Nei Yvette, hvis flørten var så god medisin så bør den vel klart få plass i forumet her??
En egen flørtetråd kanskje?? 8)
Håper bare bivirkningene etter medisineringen ikke gir deg stølhet i dagevis da :D :?:
Ingen dum ide Kirsten :D
For å være seriøs: tror nok det ble for mye trim i går. Vet vel egentlig at kroppsverken forverrer seg ved mye og hard trening. Jeg går jo rundt med denne verken uansett - som jeg har sagt tidligere: som eksploderte ved oppstart av Levaxin, og som liksom er blitt en av mine plager ved denne sykdommen da. Derfor er jeg normalt mer forsiktig enn i går ja. Men så lett å glemme når været er vakkert, naturen ubeskrivelig og formen bra. Får heller tåle litt straff i etterkant. Glad for turen jeg :wink:
Jeg må nok innrømme at jeg trolig bommet litt på doseringen av "hostesaft" ;-)Sitat:
Opprinnelig skrevet av Yvette
Mine utsagn gikk over de fleste støvleskaft. Men jeg hadde det moro underveis. Noen vil si at "jeg tok den helt ut". Assosiasjonene dette kan avstedkomme tatt i betraktning, vil jeg benekte dette på det sterkeste :-))
*host, host*
Føler meg litt forkjølet, og har smakt på hostesaft også i kveld. Hold avstand ;-)
Hadde det moro selv jeg Jon - selv om du tok meg litt "på senga" :lol: så altså - jeg vet ikke om jeg har lyst til å holde avstand. Har det litt kjedelig for tiden. Har faktisk åpnet en flaske hostesaft selv. Så host i vei du. Er du på luften bare i helgene? Her mener jeg? Tror ikke jeg har "sett" deg i løpet av uken. Kankje jeg har savnet deg... :shock:
Elskede ...Sitat:
Opprinnelig skrevet av Yvette
Du sier du ble tatt på senga, og noen vil mene at jeg tok den helt ut...
Dette kan misforståes...
Neida, jeg er på lufta også mellom helgene. Men det er ikke alltid at jeg jeg føler behov for å svare på innlegg. Mine forrige fyrrige innlegg tatt i betraktning bør spesielt *jeg* være glad for det...
*host, host*
<er så frisk som sykdommen tillater meg å være, men hoster for sikkerhets skyld>