ok:-) så han har vært på sykehuset:-)
Du vettu hva, jeg nevnte ikke at jeg hadde vært innlagt på psykiatrisk....synes liksom det var så mye å fortelle...men skal fortelle han det når jeg skal dit 22 mai:-)
Printable View
ok:-) så han har vært på sykehuset:-)
Du vettu hva, jeg nevnte ikke at jeg hadde vært innlagt på psykiatrisk....synes liksom det var så mye å fortelle...men skal fortelle han det når jeg skal dit 22 mai:-)
TSH og ft4 erstoffskifteprøvene
mangler anti-tpo og TRAS og ft3 ang. stoffskiftet.
ferritin ser vi helst over 50-70 og b-12 over 360.
de andre er vanlig hematologi og leverprøver.
Kunne vært kjekt med de andre beinparametrene, slik som 25-OH vitamin D og ionisert kalcium og PTH, han tok jo alk.fosfatase som har noe med beinomdanningen å gjøre såvidt jeg husker.
nora: anti tpo og ft4og ft3 står der....men tras kommer i løpet av uken...d-vitamin er ikke tatt....er det noe man burde??? det kan vel fastlegen min gjøre vel??
calsium,total: 2,36 ref:2,15-2,51
calcium,alb.korr.:2,42 ref: 2,17-2,47
vet ikke om det var de calcium prøvene du lurte på??
Nå først leste jeg dette innlegget ditt:-) Jeg har vært hos han revmatologen og kunne helt sikkert fått time hos han...og det er mulig jeg gjør det i årene som kommer....for det er dyrt på volvat...men virkelig verdt pengene....Sitat:
Opprinnelig skrevet av gunnda
Du gjør det sikkert, men ta vare på kvitteringene dine, for de kan regnes med når det gjelder evnt. skattefradag!......Oppfølgingstimen er billigere, vel 400kr. hvis jeg ikke husker helt feil!
får håpe oppfølgingstimen er billigere:-) det gjør ikke noe:-) Har du vært på volvat hos han?
n'finn, du har ikke noen kommentar til blodprøvene??
Det er jo fine fine prøver, men PTH D-vitamin og Mag. skal jo tas sammen med ionisert Ca hvis det benstoffskiftet man vil undersøke.
Ionisert Ca er likevel det viktigste og det skal ikke under noien omstedigheter utenfor grensene.
Kanskje jeg ikke skulle tatt levaxin siden anti tpo er fin??
Jeg har jo fått et nytt liv etter at jeg begynte med levaxin, men er så usikker nå...
For nå er jeg skikkelig nervøs og deprimert....vil bare sove og sove og har lagt på meg litt igjen....ft4 hadde jo synket fra 14 til 13 på to uker, også tullet jeg litt med noen tabletter i etterkant og har fått meg en skikkelig smell...kan jo være noe annet som er galt da??