-
Jeg synes slettes ikke at en lege skal uttale seg på en slik måte! Det er noe som heter etikk i legeyrket også, og det er en hån mot mennesker som har lidd i årevis å få en slik karakteristikk - etter å ha blitt feilbehandlet og ikke tatt på alvor i årevis. Vi skriver jo her i forumet hvor vanskelig vi opplever møte med leger. Og skal vi da samtidig godta slike fleipende bemerkninger?
Så selv om dette er en dyktig lege så synes jeg han avslører en særdeles "ovenfra og ned-holdning", og er ikke en lege verdig! Mildt sagt!
-
Er spent på å høre hvordan det går. Lykke til.
-
diagnose!
Hei alle sammen.håper dere har hatt en fin sommer.har ligget på sykehus en del i sommer ,diagnose sjøgrens.
det kan vissnok innvirke på skjoldkjertel,konsekvens. lavt stoffskifte.
skal og ta biopsi nu på mandag,mistenker dermatomyasitt,gir veldig muskelveikhet.nu blir det ordnings folkens.klemz
-
Hei pusur, hyggelig å høre fra deg igjen! Trist å høre at du delvis har tilbragt sommeren på sykehus, men helt nydelig å høre at du endelig får skikkelig hjelp! Fortell oss hvordan det går videre da? ..Og lykke til på mandag!!
-
Marianne sier det så bra at jeg hiver meg på kommentaren hennes.
Lykke til med det hele Pusur :D
-
Kaster meg på bølgen av gode ønsker. Bra når man finner løsninger! http://www.cheesebuerger.de/images/more/bigs/c014.gif
-
Kaster meg på bølgen jeg også. Ønsker deg god bedring. :D
-
Fremdeles hyper ?
Har gradvis og sakte minket levaxindosen fra 1200 mg i uka pr.juni,til 950 mg i uka pr.d.d.Føler meg ennu hyper(rastløs,svetter døgnet rundt,hurtig puls innimellom) Kommet så langt at æ føle æ bare mangle det siste "bittelille" for å være på rett nivå.
Blodprøvene mine viste 28/8-06
TSH-1,03
Ft4-15
T3 4,5
Bør æ vente ei stund til før æ eventuellt trapper ytterlig ned :P
-
Hei Pusur :)
Du burde ikke ha hypersymptomer med de prøveresultatene. Om du ikke bruker magnesium så kanskje du skulle prøve det. Det roer ned. Du kan få slike symptomer ved magnesiummangel. :)
-
Det tar ei stund fra du reduserer dosen til du merker det og jeg syns det kan henge lenge i når en går nedover. Kan også få endel rare symptomer før det blir stabilt - og det er nok forskjellig.
Tenk på at du må ha dosen lenge før du vurderer den da.