akkurat . Den kattebørsten høres fantastisk ut.
Printable View
akkurat . Den kattebørsten høres fantastisk ut.
Hvordan går det med deg etter at du har redusert dosen Yvette ? Merker du fortsatt symptomer på overdosering ?
Nå har jeg gått på 2 grain siden lørdag og synes det funker bra for meg, foreløpig, merker ihvertfall ingen symptomer på overdosering.
Jeg tar tablettene på morningen når jeg står opp og får ett lite trøtthets anfall i tre-fire tida, men er ganske lys våken på kvelden... Sovner som en sten når hodet treffer puta da, :roll: orker for første gang på mange år, ikke å lese før jeg sovner...
Noen morgenfugl har jeg aldrig vært, men jeg tror ikke jeg sliter mer enn andre for å komme meg opp lenger heller, men det går veldig i bølgedaler.
Hei Leya. :D Nei jeg merker ingen overdoseringssymptomer på 1,5 grain. Tar 2 grain på søndager. Har lyst til å øke litt til, men vet ikke helt hvordan. 2 grain HVER dag ble for mye for meg. Jeg har det egentlig bra. Skjelving og svimmelhet på Levaxin er helt borte. Jeg er ikke trett - dessverre! Men ønsker å gå ned 5 - 6 kilo. Er vel et luksusproblem! :roll:
Må legge til at jeg deler dosen. Tar 1 grain når jeg våkner og 1/2 grain serere. Ble for mye T3 på en gang for meg når jeg tok hele dosen på en gang. Min egen teori. Får ikke dette trykket i brystet når jeg deler.
Lurer på om jeg må øke dosen litt igjen på armour. Jeg har vært på dansketur i helgen og har igjen fått denne "bølgingen" i hodet som kan gjøre meg nesten helt gal og ikke var det antydning til bølger en gang... Mener å huske at sist jeg hadde det sånn i hodet mitt var det fordi jeg var underdosert på levaxin.
Foruten dette problemet med hodet :roll: så er formen egentlig nokså bra. Håper det går bra med deg også Yvette.
Jeg har gått ned litt på dosen istedenfor jeg. Leamusen i øyet var helt horribel irriterendes, men har nå blitt borte.
De siste dagene har jeg isteden hatt en sinnsyk hodepine :( men det går vel snart over det også...
Hvordan går det med deg Yvette ?
Jeg har også hatt denne bølgingen i hodet etter en Dansketur - men jeg tror jeg vet hva det kommer av Leya :)
He, he, he. Problemet er at det er så ille, så jeg drikker ikke, røyker ikke, snakker ikke... Bare sitter og er uvel og kaldsvetter....
Sist nå, så tok jeg 1 drink i 22 tida og kom meg ikke igjen før kl var 4 om natta, da kunne jeg faktisk ha holdt på til langt på dagen igjen...
Sist jeg var veldig plaget, var jeg underdosert på Levaxin, hvis jeg husker riktig (kan ikke ha vært overdosert...)og knutene mine var store som "fjell".... Men jeg prøver meg med 2G Armour fremover istedenfor 2,5G, så får jeg se hvordan det går.
Kjenner til problematikken og den gjelder ikke bare alkohol. Jeg har alltid - helt siden så tidlig i guttedagene jeg husker - hatt større virkning på medisiner enn andre. Alt fra hodepinetabletter til bedøvelsesprøyter hos tannlegen virket mye krafltigere og hadde mye lengere virketid enn hos andre. Klarte meg fint med en halv globoid og liknende.
Har nylig lest et sted om dette, husker ikke hvor, men jeg fikk jo en retrofølelse og jeg har mange eksempler fra den tia på at jeg var slik.
Har jeg alltid hatt lavt stofskifte tro ?