-
Har ikke sett en slik maskin her jeg bor da, men det kommer kanskje. Høres deilig ut i allefall. Mine negler ble bedre da jeg begynte med Armour nå er noen av dem litt lange så jeg kan være elegant sekretær med lange fransk manikyrte negler. :lol: neida jeg er ikke så elegant der jeg sitter å skriver med min useksy hvite sykehus uniform.
-
Lange, røde negler er en slager for mange, da ser dem ikke antrekket i det hele tatt. :wink:
Vi har et vennepar hvor han går ned på kne de gangene jeg har røde negler. Ganske morsomt.
-
Jeg har lange, LYSERØDE negler - synes det er så fint om sommeren så, også på "tean". (Men her er de altså ikke lange. Hater lange negler på tærne, det er det kvalmeste jeg vet. Har sett "flotte" damer. Så kikker jeg ned i sandalene. Der er noen grå, rillete, lange ekle negler. Da klarer jeg nesten ikke å ta personen alvorlig og ønsker å komme meg fortest mulig vekk. Så en stor pådriver for å gjøre noe med vekta, er også at jeg har angst for å bli så feit at jeg ikke klarer å klippe mine egne tå-negler. Med 110 kg var det langt ned, skal jeg fortelle dere.)
Men i går "flaket" det av på to av dem (det har det jo egentlig alltid gjort, bortsett fra i det siste - ikke så mye "flising", men "flaking" ;) ) Bruker jo alltid mange lag med lakk for å holde dem. Men nå frykter jeg altså at den lille nyvundne styrker forsvinner igjen. I så fall vet jeg hva som gjorde dem sterke: Herbalife-produktene.
Og hvordan gikk det så på vekta, cathrin? Må si at noe av sympatien forsvant da du i går fortalte at du veier 50 kilo. :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted:
Jada, jada, vet at det er SÃ…Ã…Ã…Ã…Ã…Ã…Ã…Ã…Ã…Ã…Ã…Ã…Ã…Ã… ille for dem som veier 50 kg. Men jeg kan love deg at det er helt grusomt, forferdelig, gyselig, ufyselig, horribelt å veie fra f.eks. 80 kg og over. Tenk deg OVER 100 - det er så grusomt at det finnes ikke ord. Men hva skal vi da gjøre når det skjer? Ta livet av oss? Det kan jo være en tanke som dukker opp fra tid til annen. Men vi må jo forsøke å holde ut til vi klarer å gjøre noe med saken. Og imens fokusere på andre ting.
Dette er intet ondt mot deg, cathrin, tro endelig ikke det :wink: Jeg trodde bare du kanskje var tyngre når jeg uttrykte min dypeste sympati ;) Men det er helt klart at det er bra når du klarer å gå ned (hvis du da er overvektig) og/eller at du klarer å holde vekta di på et normalt nivå.
Og imens til alle skikkelige tungvektere: Gi ikke opp! Kan jeg gå ned noen gram, så kiloer, så kan alle! For jeg har ikke særlig god karakterstyrke. Sluttet å røyke for noen år siden (da var det jo 20 kilo på). Da sa jeg også at hvis jeg kan slutte å røyke, så kan alle. Jeg var så totalt avhengig. Og så den ekstra vekta i tillegg. Har ikke kunne forstå hvordan jeg skulle gjøre noe med den, spesielt siden den satt som støpt fast med dette elendige stoffskiftet. Og tenk - nå nærmer jeg meg 90 kilo. Med mine 178 cm og har trent en del de siste par årene (aldri før - mine første 40 år - hatet det som pesten) - og med litt "slankende" tøy, så kan jeg faktisk nå gå rundt og føle meg tilnærmelsesvis "normal".
Så ikke gi opp. Det er håp for alle. Har du ikke viljestyrke og/eller krefter og/eller vet hvor du skal begynne - så hold ut! Kanskje du klarer å begynne i morgen - eller på mandag - eller i august - eller over jul :wink: :wink: :wink: Og når man først har kommet godt i gang, så går det så mye bedre - tro meg. Det blir en vane det også.
-
Skal veie meg i morgen jeg :oops: .Ellers så har jeg vært mye slankere før og har masse fine klær som jeg ikke får over hverken baken eller magen lengre og det et trist. Det er heller ikke kjekt å høre at jeg har lagt på meg, ser godt ut etc. Jeg har da speil.
-
Ja, kjære cathrin, jeg forstår deg fremdeles. Uønsket vekt-oppgang kan da aldri være et pluss. Så du har fremdeles min medfølelse ;)
-
Jeg har også bergynt å øke laaaangsomt opp igjen i vekt, og panikken har begynt å melde seg. Dette til tross for morgentemp på 37 grader OG HERBALIFE-produkter. Begynner å mistenke dette soya-proteinet her. Grrr.... :evil: Har ikke spist det på 3 dager så får vi se da!
-
I dag turde jeg endelig gå på vekta. :oops: Kunne ikke tro mine egne øyne, jeg hadde gått ned 800g altså nesten et kilo. :D Fårstår ikke dette med vekt jeg for forrige uke da jeg var kjempefornuftig med maten og trente og gikk tur hver dag så gikk jeg bare ned usle 200gram.
-
Vekta kan jo variere med flere kilo uten at det er en åpenbar grunn til det. Derfor bør man ikke veie seg for ofte, maks en gang i uka, tror jeg ;)
-
Etter å ha hevet inn på en hel pose med cashew-nøtter i går, fryktet jeg det verste da jeg steg opp på vekta i dag. Skulle egentlig ikke veid meg, men buksa kjentes så "rar" ut.
MEN: 89 KILO.
Jeg tar dette litt med ei klype salt, nøttene har vel ikke fått satt seg fast enda, så mentalt innstiller jeg meg på 90 kilo.
Likevel er det fremgang. Her går det sent, men det er i alle fall på rett vei.
Nå har jeg nådd mitt første del-mål for 2006: 90 kg. Mitt andre del-mål er å holde meg der, noe som jeg forventer blir minst like vanskelig.
Neste del-mål er for 2007: 85 kg. Og mitt hoved-mål er da å kunne holde meg rundt 85 kg resten av min levetid. Jeg kommer ikke til å strebe etter å komme lenger ned. Det tror jeg er urealistisk for meg. Dessuten i min alder får jeg vel en del løs hud å stri med. Er litt slapt både her og der, men jeg trener en del, så jeg håper at det kan bli sånn noenlunde.
Husk å ikke forvente for mye, da blir en gjerne så skuffet. Kan minne om høyde og alder: 178 cm og 42 år.
-
Jeg fryktet også det verste i dag. Jeg har ikke fått trent noe og forsov meg til trening i dag, men har gått en tur. Trodde jeg hadde lagt på meg ialle fall i kg men jeg har gått ned 200g, ikke har jeg vært flink med maten heller. Nå skal jeg skjerpe meg. Jeg er bare 154 cm. Målet mitt er å komme i alle klærne som er for små, så det er nok en del kilo igjen enda. Men nå ser jeg at det nytter og jeg har ikke tenkt å gi meg.