-
-
-
Ã…, herlighet, så mange skjønne DYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYR, bortsett fra kamelen da. Eller, skjønn den også, men den var litt for stor til fanget :D
Nei, vet du hva? baremei, nå tar du med deg kamelen og så kjører vi avsted til Lilja, så rir vi rundt på udyret til vi blir lagt i lenker og innlagt på lukket avdeling. Så får vi kanskje fred med oss selv, eller...???
Kattene mine heter:
Garfield - den har matallergi og må ha spesialfor - det er det skjønneste dyret på jordens overflate, personligheten
Sylvester - den er manisk-depressiv, helt koko. Enten farer den rundt som en propell i hele huset, eller så sitter han å depper over ei vannskål eller med hodet ned i en sko!
-
:lol: Jeg tror jeg trenger å være med på denne kamelturen også! Håper det er greitt?? Igjen: :lol:
-
Hjertlig velkommen, jo flere jo bedre :D
-
Ã… så fine navn på dine katter Stina :) Takker for dine og andres svar :)
-
Ja, du ble vel litt engstelig nå....?
For å se den gale gjengen komme ridende på en kamel?
"O've - verre syn var ei sett, hverken før eller siden" :shock:
-
-
Må ha en hver da i bånd he he he :)
-
Neheeeeeeeeeeeeeeeeeeeei, baremei, vi skal ikke ha svinet med. Da slakter dere den bare når dere er gått tom for Armour - og eter kjertelen rå og ukrydret - er jeg redd for :roll:
Og de fæææææææææææææææææle mannfolka får du drasse på sjøl!
(OBS Håper nå inderlig at de ikke er nær og kjære familiemedlemmer :oops: - ja, mannfolka, altså. )