Sv: Startet på Armour Thyroid i går...
I dag var jeg på apoteket. Tror de synes jeg er en krevende kunde, men jeg fikk i alle fall avklart endel ting. Erfa = Thyroid. Det har jeg faktisk ikke skjønt før i dag. Trodde det var forskjellig. Men Thyroid er fra Erfa. Jeg fikk registreringsnummerene så da er det bare å ringe legen slik at han kan sende en resept på det for meg.
Mener å ha lest at Thyroid (fra Erfa) er som gammel Armour Thyroid?? Og jeg mener å ha lest at flere vil helst ha Thyroid i stedet for Armour av den grunn.
Jeg er på dag nummer to med kun Armour Thyroid. 2x2 grain. Foreløpig føler jeg meg bra. Litt varmere i kroppen og jeg synes at fordøyelsen går ennå litt bedre:lol: Det jeg var mest redd for er når jeg kutter helt ut Levaksin blir jeg trøtt. Jeg kan faktisk kjenne det. Tenkte allikevel jeg skal prøve ennå noen dager å se om det blir bedre ellers så må jeg nok gå tilbake til litt levaksin igjen.
Jeg er spent på om vannansamlingen i kroppen min slipper litt nå når jeg har kuttet ut Levaksinen. Det hadde vært bra:!:
Vet ikke hva det var men når jeg så meg i speilet i dag så jeg så mye bedre ut :mrgreen: (kanskje bare innbilning eller tilfeldig men jeg legger den på at jeg kuttet ut Levaksinen....)
hjerte1
vink11
Sv: Startet på Armour Thyroid i går...
Spennede, lykketil!
Ps, hold oss oppdattert!
Jeg går på Armour Thyroid Forest?, det fungerer veldig bra på veske ansamling på meg.
Dersom jeg ikke spiser stivelse og gluten. :)