Opprinnelig skrevet av Hansen
Nå mente ikke jeg den enkelte lege da.
Det er billedlig talt, men de representerer de en kultur - og de er sammen om denne. Når de ikke forandrer den til tross for at de ser at pasienter rett og slett går til grunne, så mener jeg at de som skal trekke opp de store linjene er ansvarlig.
Og det gjelder selvfølgelig NTF også.
Har du vært på et sosialkontor en gang, så bør du forstå hvem som er din motstander. Det samme gjelder selvfølgelig for leger som du er blitt feilbehandlet av.
Generalisering ?
Hva kaller man en behandling som består av en medisin ?