Mja - jeg vet.... Men jeg kan ikke se at jeg var syk heller? Tok SR/senkning, og den var 8 :roll: Så jeg vet ikke. Skjønner svært lite med andre ord :wink:Sitat:
Opprinnelig skrevet av nora
Printable View
Mja - jeg vet.... Men jeg kan ikke se at jeg var syk heller? Tok SR/senkning, og den var 8 :roll: Så jeg vet ikke. Skjønner svært lite med andre ord :wink:Sitat:
Opprinnelig skrevet av nora
JA, jeg ga f... i referanseomr. Jeg må også ligge i øverste område av både FT4 og FT3. Føler at selv Aker har gitt meg opp.... De så det ikke var noen grunn til at jeg skulle komme dit mer - men da lå stoffskiftet litt over ref. :roll:Sitat:
Opprinnelig skrevet av cat
100 mcg i uken er jo en del, da. Selv merker jeg stor forskjell på bare 25 mcg endring i uken. Hvordan var formen da du tok 150 hver dag? hvis du gikk fra å være høydosert til å bli lavdosert, har du kanskje redusert for mye. Hvordan er søvnen og tankegangen?
Selv ville jeg sannsynligvis forsøkt å øke med 50 mcg i uken i to uker og så sett om det ble bedre..
Jeg må også ligge helt øverst i ref.området på T4. Mens det ser ikke ut til at jeg merker endringene i T3 nivåene like godt. Og det er jo underlig siden det er det som er det aktive hormonet.
Hadde det ikke helt bra da jeg var for høy. Hjertebank, sliten, våknet kjempetidlig, drit-sulten selv om jeg nettopp hadde spist :?Sitat:
Opprinnelig skrevet av Reven
Reduserte med 100 mikrogr og 3-4 mndr etter ser du resultatene :roll:
Har fortsatt store søvnproblemer. Kan plutselig være våken i 4 døgn.... :shock: for så å sove 2 netter også videre.... Slitsomt. Orker svært lite for tiden. Har hatt enorm nattesvette siden desember. Tatt masse prøver i forbindelse med dette men ingenting å finne på dem. :roll:
Nå har jeg jo økt med 50 mikrogr i uka, så får vi se hva som skjer.... Likevel skjønner jeg ikke hvorfor det skal være så vanskelig å medisinere meg/ finne riktig dose? *rive håret* :evil:
Tydeligvis ikke alt vi skal forstå Anne-Ma... :wink:Sitat:
Opprinnelig skrevet av Anne Ma
He he he ;)