Det høres ut som om du holder på å bli hypo synes jeg... Det er bare på T4 og T3 tror jeg hvor man kan se hvordan Neo'en virker. De medisinene blir brukt for å hemme den stimmulerende TRAS'en du har. Og det er ikke mulig å teste om den er stimulerende eller blokkerende, så det kan være vanskelig å gjøre noe med. Jeg hadde blokkerende TRAS og fikk beskjed om at det plutselig kunne snu til stimulerende. Det kan hende det kan gå andre veien også..
Jeg er selv mye plaget med lignende ting. Deler av det ser ut til å høre sammen med at musklene mine har stivnet helt. Men ikke alt. Det med fingerne dine er nøyaktig likt slik jeg har det, og fysioterapi har ikke hjulpet på det! Men på dovne prikkete armer ser det ut til at fysioterapien gjør forandringer. Jeg følte alltid at jeg ble nummen / lammet i armene ved å ligge, men det er nesten borte etter 5 behandlinger :DSitat:
nå er det 2 t siden jeg sto opp og hendene mine er fortsatt dovne og pitrer, det er værst med midtre finger på begge hender.
Jeg har også begynt å ta B12. Jeg er ikke utenfor ref.området jeg heller. Sist vi målte lå jeg på 221 og nederste grense er 140. Har ikke merket noe til det enda, men jeg må vel gi det ei stund til før jeg kan felle en dom på temaet ;)