Sv: Diagnosen lavt stoffskifte i januar 2010
Sitat:
Opprinnelig skrevet av
BeritM
Hei! En evighet siden jeg har vært aktiv på forumet....!
Er det noen her ennå eller er alle gått over til Facebook?
..
Ja ja. Bare en liten hektisk introduksjon dette. Håper det er noen her ennå 😀😀
Har alltid likt dette forumet, som også hjalp meg gjennom en vanskelig tid for en del år siden.
Litt skjer her da - men forumet er jo uansett alltid her, som en kunnskapsbase :)
Utifra hva du beskriver, så er vel hvile første bud for deg nå, men litt tran også - det skader sikkert ikke :mrgreen:
Hva som er hva er jo alltid det store spørsmålet - f.eks hva er stoffskifteproblematikk - hva er mangler
(vitaminer, mineraler, magesyre ..) - er det slitne binyrer - , osv, osv
Og så - en, eller annen gang - kommer overgangsalderen og kaster en skiftnøkkel inn i hele maskineriet :roll:
Fun fact - dette skrev Anisa en drøy uke etter du var her sist hjertflag1
Sitat:
Opprinnelig skrevet av
Anisa
Klokken er 11:19 og jeg er lige logget på forummet. Ser at Bellis, Kevlin og smgj er online... xx6 ,
og af en eller anden (dejlig) grund, blev jeg SÅ glad for at "se" jer. Hold da helt op, hvor føles det "varmt" at vide, at I er her. kram3
Sitat:
Opprinnelig skrevet av
Kevlin
Litt skjer her da - men forumet er jo uansett alltid her, som en kunnskapsbase :)
Utifra hva du beskriver, så er vel hvile første bud for deg nå, men litt tran også - det skader sikkert ikke :mrgreen:
Hva som er hva er jo alltid det store spørsmålet - f.eks hva er stoffskifteproblematikk - hva er mangler
(vitaminer, mineraler, magesyre ..) - er det slitne binyrer - , osv, osv
Og så - en, eller annen gang - kommer overgangsalderen og kaster en skiftnøkkel inn i hele maskineriet :roll:
Fun fact - dette skrev Anisa en drøy uke etter du var her sist hjertflag1
Takk for hyggelig svar! Ja det er ikke godt å vite hva som er stoffskifte eller om det er noe annet. Uansett er vel vi med lavt stoffskifte mer sårbare helsemessig og må passe mer på enn andre. Det blir nok mange måneder med hvile fremover på meg 🥴
Husker godt både Anisa og deg fra fem år tilbake. Håper alt er vel. Jeg stikker innom her litt fremover😀
:) - du kan vel fint endre på beskrivelsen din nå :lol:
" New in this gm " for den har vel 10 års jubileum i år?
Tråden din nærmer seg 90 000 visninger, ikke verst xx9