Hvordan takler andre å være forandret fra da dere var friske
Jeg merker i alle fall at jeg ikke strekker til. Jeg skuffer nok andre fordi jeg ikke makter å være med på alle aktiviteter, ikke orker å reise, tror nok moren min var skuffet da hun kom i dag og jeg var sengeliggende med dundrende hodeverk, jeg klarer ikke være den datteren hun ønsker seg som innfrir hennes krav til en ryddig leilighet, og at jeg skal være som før være med å gå tur, ha venninnene hennes på besøk i min kolonihage, at alt skal være som før. :cry: Det går bare ikke så jeg håper på noen tips. Jeg overlever ved å sove masse når jeg kommer hjem fra jobb, og sove mye i helgene. En hjemmehjelp hadde ikke v ært så dumt :lol: . Tror 50 % stilling hadde vært bra , men jeg har ikke råd. Må nok finne en rik mann først :lol: Snart skal jeg ha ferie og da skal jeg sove masse :oops:
Legen målte blodtrykket i dag.
Takk til alle som har svart.
til baremeg
Jeg har brukt Levaxin i nesten 1 år, men nå har jeg sluttet. Jeg har brukt Armour noen uker, og håper at den vil virke bedre etterhvert, for nå har jeg økt dosen. :D
Er det noen som har noen idè om hvorfor han gjorde det? Jeg ba ikke om det selv, så det var noe han kom på selv. Han målte pulsen også. Blodtrykket måtte han måle flere ganger . :?
problemer med halsen/svelget
Er det noen av dere som har problemer med halsen/svelget?
Jeg har det slik at jeg må hoste etter at jeg har spist/drukket. Det har vart en tid. I det siste har jeg merket at det av og til er akkurat som om det er noe i halsen ( ikke hele tiden) og i perioder er det liksom litt vanskelig å snakke . Jeg hadde litt lave kalsiumverdier denne gang, så jeg har jo begynt å tenke på om det er noe galt med biskjoldbruskkjertlene, om jeg har en tumor i skjoldkjertelen eller noe dette er litt ekkelt. Den sløve legen har ikke kommentert denne prøven så det er jo ikke sikkert det er noe å bry seg om heller. Men dette med halsen er litt ekkelt.
Det er lett å… behandle hypotyrose
Denne kommentaren fikk jeg fra gynekologen i dag. Jeg svarte at det ikke hadde vært lett for meg å få riktig behandling og at jeg måtte få medisiner fra utlandet. Sånne kommentarer irriterer meg , fordi det sannsynligvis er slik svært mange leger tenker om oss at det er så lett å behandle så og jeg ser jo at mange her på forumet sliter. Og sikkert mange andre også skulle vært interessant å vite det... Irriterende med sånne kommentarer. :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
måtte bare leke meg litt med smilys. Små barn også videre