Re: nogle der kan hjælpe mig??
Sitat:
Opprinnelig skrevet av 78lykke
Hej med jer...
Kan det passe at man i starten af behandling...efter 6 uger...stadig kan svinge meget i humør og tilstand i løbet af en alm dag. Syntes selv at dagen svinger meget...det ene øjeblik så overskueligt og lykkeligt, og det næste minut noget møj og svært ved at få et smil på læben...er der andre der kender til det.
Ja, Lykke, det passer, at man svinger meget i starten af en behandling. Det gjorde jeg også. Det er svært at vide, at man er i gang med behandling og så skulle vente og vente på at det bliver bedre. Det bliver bedre, men det tager tid. 6 måneder til et år.
Sitat:
Opprinnelig skrevet av 78lykke
Min læge siger at mine tal på TSH 3,1 (0,20-3,7) T4 16 (12,8-24) og T3 13 (13-?) og cobalamin på 136 (150-600) er helt fine tal...
mvh
lykke
Dine tal er ikke gode nok endnu, og det vil tage tid, inden medicinen og din krop virker rigtigt sammen.
B12 skal helst over 365, før du begynder at føle dig bedre tilpas med depressionen, sitren i muskler m.v.
Hvis din læge ikke har givet dig B12 vitamin, så gå ud og køb B12 vitamin piller i en helsekostbutik og begynd selv. Det er vigtigt for dig at få B12 i gang, for det tager også tid før end B12 begynder at virke.
Hold modet oppe, Lykke!