Sv: Mitt lave stoffskifte har 10 års jubilerium i år
Kanskje på tide med en oppdatering. Jeg har nå vært hos Balderklinikken 2 ganger, og har nå spist omega 3, antioksidanter, selen, zink, b12, magnesium, d3, en boks gurkemeie og drukket masse grønn te :D Og musklene og generell form er mye bedre enn i november. Det er lenger tid i mellom de dårlige dagene hvor kroppen bare har lyst til å ligge stille. Og jeg merker at kroppen tåler trening bedre, er bare en brøkdel støl nå iforhold til tidligere. Tåler også høyere puls og mer belastning.
Har nå time der igjen om en uke, har tatt blodprøve og så får vi se hva som skjer. Jeg kommer til å be om jeg kan få prøve tyroid. For selv om formen er bedre, er det langt igjen. Og jeg er egentlig ikke villig til å "sløse" bort mere tid, hvis en annen medisin kan gjøre meg bedre. Vet jo det ikke er noe hokus pokus, og er jo ikke sikkert det fungerer bedre for meg heller, men jeg vil i hvertfall prøve.
Hvis noen av dere har noen erfaringer dere vil dere, så fyr løs!
Idag har jeg tatt min første tablett med Erfa tyroid. Skal fortsatt ta litt levaxin, legen anbefalte en kombinasjon.
Så nå er jeg spent på hvordan kroppen reagerer. Om jeg får noen bivirkninger og "virkninger". Hittils merker jeg ikke noe som helst, men det har ikke gått et døgn enda :D
Og i dag har jeg fått diare. Vært kjempefin i magen i en måneds tid etter at jeg kuttet mye vekk fra kosten. Lurer på om det kan være thyroid som gjør det? Hva tror dere andre? Noen som har hatt lignende bivirkninger i oppstart av thyroid?
Du må nok lade tiden arbejde lidt... Damen. :D Se om det bliver ved og ellers har jeg godt nok læst (ikke oplevet selv), at nogle af dem der ellers har haft en træg peristaltik i tarmene pga. lavt stofskifte over længere tid, de kunne godt opleve at der kom gang i tarmene i en periode, indtil fordøjelsen har fundet sin nye rytme efter opstarten af Thyroid. Desuden kan der jo altid ske enkeltstående afvigelser fra dag til dag hos alle. vink11