Sv: Gode råd for å dosere fra Levaxin til Armour?
Sitat:
Opprinnelig skrevet av
queenie
Jeg har kjøpt meg boken " stop the thyroid madness " fra Janie A. Bowthorpe. Her er det mye mer info ang. Armour / Levaxin , erfaringer fra andre brukere og hvorfor dette ikke fungerer som man forhåper.
Jeg startet med Armour den 28.02. i år. De første 2 dager var som en drøm, trodde nesten ikke at det kunne være sant. Følte meg så bra som jeg ikke hadde gjort på flere år allerede etter første pille , men så begynte det å bukte imot dag 3. Følte meg meget sliten og masse gamle symptomer.
Sitat:
Opprinnelig skrevet av
Vigdis
Jeg har lest på nettsiden til den boken stop the thyroid madness.
Hej queenie og Ruth hjertflag1
Her er i det mindste en artikel af Janie oversat (med tilladelse) til dansk efter bedste evne... Læs her: Stoffskifte. Armour for alle . Mener faktisk, at den indeholder en del info af den slags Vigdis efterlyser. Og lidt forklaring på queenies deroute efter Armour-start.
Takk Anisa. Den var kjempefin og lettforståelig! Jeg har lagret denne viktige informasjonen
Hei Vigdis, vink11 er det mulig å få greie på hvor du har bestilt Armour?
Hei Lisbeth
beklager at jeg ikke så denne før nå! n`Finn sendte meg en PM. Kanskje jeg kan videresende den til den som PM.
Jeg har fått Armour i dag. bestilte samme dag som je gfikk adressen. Skal begynne å teste ut i morgen...
Hei Vigdis vink11
He, he, her lå den meldingen jeg ikke fant, så jeg sendte PM tilbake jeg. Takk i alle fall :)