Heisann! Flørter vi litt nå? :P Håper det er lov. :wink: Du er vel mann håper jeg! Hvem vet hva som skjuler seg bak navnet "Jon"??
Printable View
Heisann! Flørter vi litt nå? :P Håper det er lov. :wink: Du er vel mann håper jeg! Hvem vet hva som skjuler seg bak navnet "Jon"??
Sorry Kirsten at vi sporet av temaet her. :oops: Var bare så godt med en "klem". Trenger det sårt. Blir glad i dere alle. :wink:
Jeg flørter som bare pokker på nett, jeg.Sitat:
Opprinnelig skrevet av Yvette
Mann? Vel, jeg har utovertiss. Om det kvalifiserer til å være mann... vel... norsk kultur tilsier så. Men er jeg *mann*?
Vel...
Ja.
Jon
Javel. Vet ikke helt hva jeg skal si. Jeg er ikke så erfaren på nettet. Dette er eneste forumet jeg har funnet. Gi meg et hint om et forum der det er mer passende å flørte da, så ovelater vi temaet til Kirsten kanskje :?: Føler meg ikke helt vel med dette jeg da, men kanskje jeg er en prippen gammel peppermø?? :oops: det var iallefall godt med klemmen. Har vært langt nede de siste dagene, men føler jeg er på vei opp igjen. Og håper det ikke blir en ny nedtur. Godt å få lufte seg her iallefall. Så mange fine mennesker!
Dette er et bra forum for oss å bedrive virtuell klining.Sitat:
La dette være å anse som et flyktig kyss på ditt vakre kinn. <Edit: Tror vi sier skikkelig trynsleik her>
Whhoops!
Mens jeg trakk meg unna i min fantasi, kom jeg i skade for å ønske at jeg befølte din venstre pupp...
Jon,
flørtende mann
Du er spika gær`n! Nå tør jeg ikke mer!!! :shock: Det er fredagskveld - så altså: har du tatt deg en drink eller...?? Ellers må jeg innrømme at det spriter opp en ellers kjedelig tilværelse, men tror vi bør slutte. Tror du er en grepa kar da, så ha ei GOD NATT :)
Sitat:
:shock:
Hva man går glipp av på en fredagskveld...
:lol:
P.S. Yvette; hva skrev du egentlig i den PM'en...?
Takk igjen Marge!!
Jeg gjør Yvette`s ord til mine: Du er knallgod!! :D Det var en utrolig givende tilbakemelding du kom med! Den var det smell mi!! :D
Takker og klemmer deg!!
Godt at dere reagerer så positivt! Var litt morsom den vrien der ja. :D Hva jeg skrev i PM? Har jeg faktisk glemt. Det var i det gamle forumet og ingenting ble vel ført over. Og Jon - takk for en heftig fredagskveld :wink: