Jeg har bare brukt pregnenolone-krem. Har du svitsjet fra krem til tabletter :?:
Jeg smører i 25 dager og har opphold på 5 dager - slik det står på bruksanvisningen.
Kan du bruke pregenolone hver dag pga overgangsalder..?
Printable View
Jeg har svitsjet mellom Pregnenolone krem og tabletter tidligere, men nå bruker jeg kun tablettene. Det ble så mye smøring, da jeg også bruker Progesteron krem. Derfor bare tabletter nå.
Om jeg kan bruke Pregnenolone hver dag pga overgangsalder? Jeg vet ikke, men jeg gjør det. Jeg tar tabletten hver dag. La meg legge til at jeg har ikke legen bak meg i dette. Det kalles vel eksperimentering, men det går helt fint føler jeg. Så jeg fortsetter som jeg gjør. smilja1
Jeg bruker 25mg pregnenolone tabletter pr. dag, fyller på med pregnenolone og progesteron creme i enkelte perioder,
dette funker fint for meg og jeg merker bare positivt på det.
Jeg har også bestilt pregnenolone og er kjempespent...
Er det noen som vet om nivået av det naturlige pregnenolone i kroppen går an å få målt på en labprøve? Hadde vært interessant siden så mange har så god effekt...
Ser ut om om man kan måle pregnenolon i serum ved Aker http://www.aus.no/modules/module_123...iDisplayType=2
Men tror ikke det er så vanlig å måle pregnenolon. Herthoge skriver at ikke alle laber måler pregnenolone, da det er vanligere å måle hormonene som er avledet fra pregnenolon som cortisol, DHEA, adosteron og progesteron.
Så har jeg allerede modtaget pregnenolone fra iherb... WOW hurtig forsendelse:)
Skal det indtages på nogle bestemte tidspunkter af dagen?
Jeg er jo meget meget træt, svimmel, brain-fog og trist i øjeblikket, tror i det vil være passende med at starte med 20 mg om dagen?
Jeg tror sørme også jeg vil prøve. Min hukommelse er simpelhen så dårlig :?
Jeg tar den om morgenen, men tror egentlig det er "ett fett". Det er kun mer praktisk for meg å ta mest mulig av tablettene om morgenen.
Generelt er det vel hormonslipp med høye nivåer på morgenen i kroppene våre. Jeg ville startet med å ta den på morgenen. Så ville jeg etterhvert sjekket om det kanskje var lurt å ta en ny dose litt senere på dagen, for eksempel kl 14-15, men mye lavere enn morgendosen. På den måten hermer du mer av dem måten kroppen gjør det. Om du trenger en ny dose, merker du jo dersom morgendosen gjør godt, men at energinivået går tilbake der det var før.