Nei, jeg er den siste til å ville kontrollere andre, vanskelig nok å kontrollere meg selv... Om jeg bryr meg om andre? Vel, det vil vel det at jeg forsøker å svare/hjelpe andre i seg selv vise, men det er jo ikke så mye jeg kan/vet - og alle andre tar også feil i blant. Men jeg er ikke av den oppfatning at å fortie egne reaksjoner på Armour, er å hjelpe noen...Sitat:
Opprinnelig skrevet av Anisa
Har du noensinne fulgt ditt eget råd?Sitat:
Ã… nei...?Sitat:
Osv, osv, osv.Sitat:
Du er jo slet ikke psykisk klar til Armour endnu.
Du er ikke indstillet på at "holde ud" og frivilligt at afsætte den nødvendig tidsperiode til, at medicinen skal kunne arbejde sig igennem dine helbredsproblemer og frem til en bedring.
Du skrev jo præcis det samme før og igennem lange tider, hvor du havde det lige så elendigt af forskellige årsager også før du er startet på Armour.
....du ikke magter....
De måder du prøver at finde - findes ikke.
Hmm... måske har viljestyrken og selvdisciplin slet ikke så meget med det hele at gøre, som jeg ellers tror. Stina har jo også Hashimoto`s .
Disse overvejelser er direkte affødt af gennemgang af Stinas tråd om hendes genvordigheder under indledning af medicineringen mad Armour.
Jeg må jo ærlig innrømme at jeg tar "du" og "Stina" særdeles personlig!!!
Det har kommet intet godt ut av dine innlegg, du legger kun stein til byrden. Balansen i denne tråd har hele tiden vært der, jeg har fortalt om medaljens begge sider tidligere - selv om ikke DU har fått det med deg. Hvis du skal fornærme noen, så hold i alle fall rede på fakta!Sitat:
Nu er der alligevel kommet noget godt ud af det alligevel idet dit irettesættende svar til mig - omsider bringer samtidigt lidt balance i denne tråd og du omsider fortæller noget mere sammenhængende og forståeligt om medaljens begge sider.